Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
martinAIR had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 35 - 47 knots op zijn Blade Trigger (2010)
Registreerde: 22 October 2008
ik ben van plan om van winter een skimboard zelf te bouwen. Ik heb al aardig wat informatie gevonden over hoe dit in moet. Ik ben van plan om hier triplex voor te gebruiken en zo in lagen de vorm ga opbouwen.
maar nu was ik op zoek naar de afmetingen en alles van de nobbel skimm. helaas kan ik hier zo goed als niets overvinden op het internet. Bij deze leg ik de vraag hier neer. Weet iemand de preciese afmetingen van het board en de ronding van de rail enzo. en wat de bolling in het board is.
bij voorbaad dank.