Luister lieve mensen...
Ik heb laats lopen denken,
wat ik aan deze discussie moest schenken.
Na lange dagen die deze koude maand ons moest schenken,
begon er een warm gevoel mij lichaam te denken aan de datum die ons doet doemdenken.
21 december 2012..
.. jammer er rijmt niets op twaalf.. ik moet opnieuw beginnen, beginnen met een stomme rijm. **** die shit.
.De-interlace je beelden
of zoek op youtube naar een leuke tutorial x
WWW.DSPROMOTIONS.NL
stefanovantuijl had een 3 sterren sessie in Tarifa met maar liefst 10 - 16 knots op zijn Flexifoil Hadlow Pro (2011)
Quote: Brandstof - 5 januari, 2013 (01:31)Luister lieve mensen... Ik heb laats lopen denken, wat ik aan deze discussie moest schenken.Na lange dagen die deze koude maand ons moest schenken,begon er een warm gevoel mij lichaam te denken aan de datum die ons doet doemdenken.21 december 2012.... jammer er rijmt niets op twaalf.. ik moet opnieuw beginnen, beginnen met een stomme rijm. **** die shit. .De-interlace je beelden of zoek op youtube naar een leuke tutorial xOke ik heb getzelfde probleem waar ik kan mijn camera laten de-interlacen??Bij mediamarkt ofzo? Daar komt mijn jvc vandaan. Ofmoet ik mijn kaart laten de-interlacen?Nog steeds kan ik weinig info vinden over je beeld laten interlacen of uberhaupt interlacen wordt dit veel gedaan ?
Registreerde: 31 March 2008
Ik heb laats lopen denken,
wat ik aan deze discussie moest schenken.
Na lange dagen die deze koude maand ons moest schenken,
begon er een warm gevoel mij lichaam te denken aan de datum die ons doet doemdenken.
21 december 2012..
.. jammer er rijmt niets op twaalf.. ik moet opnieuw beginnen, beginnen met een stomme rijm. **** die shit.
.De-interlace je beelden
of zoek op youtube naar een leuke tutorial x
stefanovantuijl had een 3 sterren sessie in Tarifa met maar liefst 10 - 16 knots op zijn Flexifoil Hadlow Pro (2011)