quote: Claudia - Maandag 29 Januari, 2007(18:07) quote: e_surf - Zondag 28 Januari, 2007(16:58)In het kitesurfen is de Yin het: Relaxt varen, Vallen, Koude, Regen, Donker, Vervuiling, Laag, Maan, etc. de Yang het: Springen, Opstaan, Warmte, Zon, Licht, Schoon, Hoog, Zon, etc. Wat bedoel je met vervuiling? En waarom staat relaxt varen bij de zeg maar wat duistere kant, waar ook donker/regen (wat heeft dat met kiten te maken?)/vervuiling/ vallen staat? Vind het een beetje amateuristisch gelul........maar de avatar is erg mooi (beetje Escher) in elkaar gezet!
Met vervuiling bedoel ik: Olie op het strand en natuurvervuiling in het algemeen.
Jezelf helemaal geven is is voor mij de mooie kant.
Relaxt varen staat hier voor mij tegenover.
Maar dit kan voor jou mischien omgekeerd zijn of
je vindt beide mischien prima. Vandaar ook een draaiend symbool.
Amateuristich gelul. Ja om professioneel over te komen
Registreerde: 14 October 2005
quote: e_surf - Zondag 28 Januari, 2007(16:58)In het kitesurfen is de Yin het: Relaxt varen, Vallen, Koude, Regen, Donker, Vervuiling, Laag, Maan, etc. de Yang het: Springen, Opstaan, Warmte, Zon, Licht, Schoon, Hoog, Zon, etc. Wat bedoel je met vervuiling? En waarom staat relaxt varen bij de zeg maar wat duistere kant, waar ook donker/regen (wat heeft dat met kiten te maken?)/vervuiling/ vallen staat? Vind het een beetje amateuristisch gelul........maar de avatar is erg mooi (beetje Escher) in elkaar gezet!
Met vervuiling bedoel ik: Olie op het strand en natuurvervuiling in het algemeen.
Jezelf helemaal geven is is voor mij de mooie kant.
Relaxt varen staat hier voor mij tegenover.
Maar dit kan voor jou mischien omgekeerd zijn of
je vindt beide mischien prima. Vandaar ook een draaiend symbool.
Amateuristich gelul. Ja om professioneel over te komen
had ik mischien eerst een studie moeten volgen.