Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
djeverest had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 14 - 20 knots op zijn F-One Bandit V (2012)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Registreerde: 26 November 2012
3 maart begin dit jaar brak ik twee wervels in mijn rug L1 en L3, door een ski ongeluk (ik kite niet, maar ik kom via het internet in combinatie met gebroken werfels veel bij jullie sport uit). Ik heb twee maanden in een vast corset gelopen van onderbuik tot over de borst en aan de achterkant wat lager (is dit het befaamde driepuntscorset?). In ieder geval, eenmaal uit het corset veel last gehad van mijn spieren. In eerste instantie zij de orthopeed dat ik houdings therapie en fysio nodig had. eenmaal uit het corset zei hij mij dat ik dit niet meer nodig had. Na twee maanden toch begonnen aan fysio omdat ik onverdraagelijk veel pijn had (de spieren), een maand fysio deed mij veel goeds. Ik heb ook nog een extra foto laten maken en de orthopeed vertelde mij doodleuk dat de pijn die ik nog leed, niet meer over zou gaan. Het sporten heb ik goed door gezet en ik train mij core twee a drie keer per week (buikspieren, schuine buikspieren, onderrugspieren, billen, schouders) Mijn spieren zijn nog steeds niet wat ze zijn geweest, maar veel soepeler dan eerst.
Dan nu het deel wat mij zorgen baat, ik heb nog veel last in mijn onderrug. Ik voel dat het gewoonweg niet mijn spieren zijn, alleen bij de laatste foto zei de orthopeed dat de breuken goed hersteld waren. Door deze pijn slik ik nagenoeg nog elke dag Aleve Intense (550 Naproxennatrium) om redelijk te kunnen functioneren.
Ik ben op zoek naar lotgenoten, die na een half jaar of meer nog met veel pijn lopen, of mensen die kunnen vertellen in hoeverre zij nog pijn ervaren na een jaar, of twee jaar.
Hopelijk kan iemand mij wat positiefs vertellen, of in ieder geval je ervaring!