Dat ligt waarschijnlijk aan je iphone of het programma die ze daar in een lagere kwaliteit (= minder ruimte op je telefoon) neer zet.
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Waarom film je niet in full HD (1080P) 30 of 60 fps?
Als je vervolgens het originele bestand kopieer naar je PC, tablet of smartphone dan heb je gewoon super kwaliteit beelden. Het is niet verstandig je originele bestanden met allerlei "rare" conversie software te converteren, want dat gaat ten koste van de kwaliteit.
et1961 had een 4 sterren sessie in Neeltje Jans met maar liefst 18 - 24 knots op zijn Crazy Fly Sculp (2017)
Ha kijk, top, daar heb ik wat aan!
ik ben zelf geen expert op dit gebied, dus vandaar.
Bedankt voor de tips ik ga het uitproberen!
Anniek, zoals ET1961 zegt. Als je het filpje naar je Iphone kopieert kan je meestal kiezen tussen kopieren of converteren en kopieren. Dat laatste gaat de kwaliteit seriues doen afnemen.
Registreerde: 07 December 2015
Hee!
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van de Gopro Hero 3+ silver.
Heb al een aantal toffe filmpjes kunnen maken. Maar nu zit ik met het volgende probleem: als ik de filmpjes vi de Gopro app op m'n iPad laadt zijn ze onwijs scherp, schitterende kwaliteit. Maar zodra ik ze op mijn iPhone laadt wordt de kwaliteit slecht. Ze zijn onscherp en het geluid is om te huilen.
Ik heb m'n filmpjes nu geschoten in 960, 50 fps, wide. Dit waren volgens de handleiding de beste instelling voor filmpjes tijdens sporten, reizen etc.
Weet iemand waar het probLeem kan liggen?
Ik heb ook al geprobeerd in medium te filmen of 30fps maar dat maakte niet uit.