Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
tja k heb net al een 10 erbij gekocht naast mn 14 anders had k wel interesse gehad. 600 is een scherp prijzie
Iemand zal t nu toch wel kopen beetje slechte tijd, er is vast wel iemand voor deze prijs al is t alleen maar voor de slagroomtaart:*)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
shit ik wou niet reageren, maarja ik vaar EH, niemand kan er kwaad woord over zeggen echt alles is er top aan
zo back on topic
paul, jij begint met afkraken en dan zeg je dat je geen discussie over wilt hebben. Je kon dus better niks zeggen of anders moet je met argumenten komen. Just my thought! Ik heb niks tegen jou maar vind alleen dat je een beetje te Slingshot minded bent. Er is meer in life.
Wat vind je goed naast slingshot? Je gaat me toch niet vertellen dat er is gewoon niks anders op de markt die goed is...
ik heb het die kites in handen gehad en zien liggen en kwalitatief is het niet mijn voorkeur. Vliegen is iets anders. en hue ik heb ook north geprobeerd flash ook erg goeie kite ik heb cabrinha geprobeerd lekkere kite om mee te varen maar kwalitatief ook niet mijn keus. maar ik wil er verder niet te ver op in gaan. Bovendien ben ik erg slingminded daar heb je gelijk in maar ik persoon lijk heb nog niets kunnen vinden wat aan die kwaliteit kan tippen. "IK ZEG PERSOONLIJK HE JONGENS!!!!"
laten we nu back on topic gaan
ok om ff in de kerstsferen te komen.
vrede op aarde shalalalalalalaa god laten wij aanbidden |:(O-)8)7
Registreerde: 11 May 2002
Aangezien jullie gaylords 700 euro teveel vonden maak ik r € 600,- euro van.
Geen gelulprijs.....en slagroomtaart bij aankoop.
Het gaat dus om DEZE: www.heren2be.nl/verkoop.jpg
Maar dan 100euro minder.
KOPEN EIKELS!