Mijn vriendinnen!!!

Door: robertkennis Reacties: 59 Hits: 2431
Emiel 15 November / 2004 / 11:33
ik wil nog wel ff reactie van kiteboardertje waarom die toch dnekt dat best maar 1 seizoen meegaat. dit topic is toch al gedoemd:P
Topsup.nl - Topsloep.nl

RoyE 15 November / 2004 / 12:27

Je weet toch dat kiteboardertje vaak zijn eigen mening als waarheid post wat nergens op gebaseerd is, dus je kan er maar beter over ophouden emiel. KB vindt slingshot nu eenmaal het einde en het is een bekend psychologisch effect om dan de rest maar af te kraken om jezelf een goed gevoel te geven over je keuze :)

Nick 15 November / 2004 / 15:29

NIET ZUIGEN RoyE volgensmij ben jij niet helemaal zeker over jouw keuze voor North.B)

Kaboem's waarde voor Hanglos is toch iets hoger dan al die onzinnige posts/reply's die om onze oren worden geslingerd. Dus niet zeiken op Kaboem anders krijg je met mij aan de stok:(

Enne onthou dit: 'Koop wat bij je past ongeacht kwaliteit of prijs als het maar gehaktdag voor je is als je iedere keer het ruime sop kiest!!!!!'

En nog 1 wijsheid: "Goedkoop is (meestal) Duurkoop!!!" De tijd zal het zeggen......

IF IT SWELLS, RIDE IT

RoyE 15 November / 2004 / 16:23

Als je erop doelt dat ik niet alle merken heb gevlogen dat klopt, maar denk dat jij dat ook niet hebt gedaan ! Bovendien heb ik nog geen kite gevlogen die ik lekkerder vond dan mijn north rhino4. Vindt het wel jammer dat ze schijnen te ontploffen, maar ja dan laat ik ze wel maken, kost ongeveer 200 euro per kite, dus mochten ze alle drie knallen dan ben ik 600 euro kwijt en dit is minder dan een nieuwe set kopen en bovendien moet ik dan op zoek naar kites die net zo lekker vliegen... B)

Doordat je meestal in je post zet bevestig je al dat jij ook niet weet hoe het met de kwaliteit van best zit, en kb moet dan niet iemands post om een best kite te verkopen gaan verzieken door zonder het zeker te weten zeggen dat best kites maar een jaar mee zouden gaan!

algemene opmerking: 

Veel post om spullen te verkopen worden verziekt op dit forum, ofwel door zondre objectieve basis de spullen af te kraken/ meningen te geven ofwel door exact dezelfde spullen goedkoper binnen dezelfde post aan te bieden. Misschien dat het eens tijd wordt voor een algemeen beleid rond dit soort kwesties!

Verder laat ik het hierbij.

johndoe 15 November / 2004 / 17:18
:):):) wat dachten jullie er van om te gaan varen met wat jij zelf lekker vind kiten en wat de anderen denken!!!

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

johndoe 15 November / 2004 / 17:18
En |NIET WAT ANDEREN DENKEN (SORRY) :(:(

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

RoyE 15 November / 2004 / 17:26
doen we ook, en met dat punt van nick was ik het ook eens :)

Nemo 15 November / 2004 / 17:31
Oef Robert, dat zijn al een boel kopers .......:)

robertkennis 15 November / 2004 / 19:01
echt he >:) EIKELS!
Wie de zalf niet eert is de frikadel niet weert

kay 15 November / 2004 / 21:13
je bent toch niet de mafkees uit hilversum COEN???