KABOEM lult BULL :X
én daarnaast, KABOEM overtreed de regels!! KABOEM, je mág niets verwijderen. Je mag enkel editen.
BVD!
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
k vind het sowieso niet echt netjes om een kite af te kraken in een topic van iemand die hem te koop zet,laat dat lekker aan degene over die hem wil kopen
En zoek maar eens een SS van een paar maanden oud voor die prijs :X
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
dat bedoel ik eigenlijk te zeggen,kwaliteit mag mischien minder zijn zoals jij zegt ( zelf weet ik het niet want heb een Best nog nooit van dichtbij bekeken) maar je betaalt er ook minder voor,en als je eens goed rekent is die Best misschien nog wel goedkoper als je het over een paar jaar rekent
En dan bedoel ik elk jaar nieuwe en aan het eind van het jaar weer verkopen tegen een fatsoenlijke prijs.
Waarom zouden er geen SS van een paar maanden oud te koop staan?
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
en ver boven dat SS spul ( waar ik bij voorbaat al niets te maken wil hebben ivm mijn opa die nog steeds leeft !)
staat eenzaam aan de top NAISH gevolgt door WIPIKA
Best is best maar minder als de rest ! gnegnegnegn
ps vaar gewoon wat jezelf het lekkerst vind en dat is bij iedereen weer anders !!!! 600 eurie is niet veel voor dit setje !_/-\o_
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
http://www.hanglos.nl/asp/forum/topic.asp?topicid=3021
deze staat ook nog te koop >:)
Splash had een 5 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 19 - 23 knots op zijn SlingShot Rally (2015)
Het is gewoon een TOP kite..
En ZX9R:
"Best is best maar minder als de rest ! gnegnegnegn"
Het is DAN B);)
Wij van hanglos vinden dat er nu genoeg gebabbeld is, markt is slecht, prijs is tof en over de kite mag iedereen zijn menig hebben.
Zoek je kites, bel hem dan even.
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
@ KB DAT.... DAT kan natuurlijk niet, eerst de boel afzeiken en daarna tegenreactie weg editten :(:(:(:(
edit dan eerst je eigen post weg! :)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
EMIEL, prachtig _/-\o__/-\o__/-\o_ Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n eind te schrijven zonder punten, komma's en andere leestekens?
RESPECT DUDE 8)
>:) en NU weer ON-TOPIC!!
Elke off-topic post die hierna komt wordt verwijderd! :(
Robert wil graag z'n kites verkopen, en dat lukt niet op deze manier!
Registreerde: 22 July 2004