Mijn vriendinnen!!!

Door: robertkennis Reacties: 59 Hits: 2432
Marcc 11 November / 2004 / 21:28
Gast.. !8)7:P
www.MarcdeMunnik.com

Fokke 12 November / 2004 / 00:20

KABOEM lult BULL :X

én daarnaast, KABOEM overtreed de regels!! KABOEM, je mág niets verwijderen. Je mag enkel editen.

BVD!

NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

kiteboardertje 12 November / 2004 / 07:32
wo the hell is kaboem fokke????
http://www.KbWorks.nl

Arjen 12 November / 2004 / 09:56
@kiteboardertje: begon jij die discussie niet zelf dan?:( In een verkoop post van iemand?:(
Hang Loose!

Mario 12 November / 2004 / 10:02

k vind het sowieso niet echt netjes om een kite af te kraken in een topic van iemand die hem te koop zet,laat dat lekker aan degene over die hem wil kopen

En zoek maar eens een SS van een paar maanden oud voor die prijs :X

WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

kiteboardertje 12 November / 2004 / 10:19
@ wolfje die zul je niet vinden ten eerste omdat ze er niet zijn. en ten tweede betaal je dan altijd meer omdat de kite van hogere kwaliteit is .......

Mario 12 November / 2004 / 10:26

dat bedoel ik eigenlijk te zeggen,kwaliteit mag mischien minder zijn zoals jij zegt ( zelf weet ik het niet want heb een Best nog nooit van dichtbij bekeken) maar je betaalt er ook minder voor,en als je eens goed rekent is die Best misschien nog wel goedkoper als je het over een paar jaar rekent

En dan bedoel ik elk jaar nieuwe en aan het eind van het jaar weer verkopen tegen een fatsoenlijke prijs.

Waarom zouden er geen SS van een paar maanden oud te koop staan?

WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

kiteboardertje 12 November / 2004 / 11:02
je zal ze met moeite vinden omdat ze meestal meteen weer verkocht zijn. er is meer vraag dan aanbod lijkt het wel.

Mario 12 November / 2004 / 13:04
dat is wat anders dan dat ze er niet zijn
WWW.KITESTUFF.NL

-Maarten- 12 November / 2004 / 14:58
ik heb anders al 2 maanden een fuel 04 19 compleet te koop voor 650€ 8)7

kiteboardertje 12 November / 2004 / 15:03
haha ja grootte maten zijn probleem niemand wil boven de 17 meter

johndoe 12 November / 2004 / 15:12

en ver boven dat SS spul ( waar ik bij voorbaat al niets te maken wil hebben ivm mijn opa die nog steeds leeft !)

staat eenzaam aan de top NAISH gevolgt door WIPIKA

Best is best maar minder als de rest ! gnegnegnegn    

ps vaar gewoon wat jezelf het lekkerst vind en dat is bij iedereen weer anders !!!!  600 eurie is niet veel voor dit setje !_/-\o_

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Mario 12 November / 2004 / 15:16

http://www.hanglos.nl/asp/forum/topic.asp?topicid=3021

deze staat ook nog te koop >:)

WWW.KITESTUFF.NL

robertkennis 12 November / 2004 / 19:09
jongens....de kites zijn allebei nog in prima staat. De best kite is pas 4 x opgepompt geweest. En als het niks is, dan koop je m toch niet? Testen kan altijd. En bovendien heeft die best kite  nog garantie ooK!

:0
Wie de zalf niet eert is de frikadel niet weert

Roy 12 November / 2004 / 20:13
ik vind het een mooie deal, maarja ik heb geen kites nodig ik ben nog tevreden met wat ik nu heb. Heb je ze al op surfspullen.nl gezet?
www.kitesurf.nl

Splash 12 November / 2004 / 21:35
Ja het zijn economisch mindere tijden ..... dat merken we nu zelfs wanneer we onze spulletjes 2e hands willen verkopen  :)

Splash had een 5 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 19 - 23 knots op zijn SlingShot Rally (2015)

Fokke 13 November / 2004 / 08:52

Het is gewoon een TOP kite..

En ZX9R:

"Best is best maar minder als de rest ! gnegnegnegn"

Het is DAN B);)

Wij van hanglos vinden dat er nu genoeg gebabbeld is, markt is slecht, prijs is tof en over de kite mag iedereen zijn menig hebben.

Zoek je kites, bel hem dan even.

NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

robertkennis 13 November / 2004 / 12:28
juist!.....dank je fokkeB)

johndoe 13 November / 2004 / 23:09

@ KB DAT.... DAT kan natuurlijk niet, eerst de boel afzeiken en daarna tegenreactie weg editten :(:(:(:(

edit dan eerst je eigen post weg! :)

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Emiel 13 November / 2004 / 23:42
ik wou eigenlijk niet reageren omdat dit topic van een gast is die graag zijn kites wil verkopen. nou vaar ik zelf ook met best en ik vind kiteboardertje zijn reacties dikke bull. ik ken nu een paar mensen die 2004 fuels hadden en nu zijn overgestapt op best en daar erg blij mee zijn, logisch want t zijn top kites maar dat zal onze mening zijn en daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn alhoewel da logisch zou zijn>:). ik vaar nu zelf een seizoen met deze kites en nog geen plekje slijtage!!!!! ik vind het dan ook nergens op gebaseert van kiteboardertje omdat best kites pas 1 jaar in nederland zijn en dus niet gekeken kan worden of die dingen voor 1 jaar of meer zijn. het idee dat best kites goedkoper zijn is omdat de tussenplekken weggelaten worden niet omdat ze van mindere kwaliteit gemaakt worden. ik weet niet of je het opgemerkt hebt maar best kites zijn bijna allemaal wakestyle kites en de boardjes al helemaal. kijk naar shannon en de andere best teamriders. bijna allemaal wakestyle. en naar mijn weten is wakestyle de zwaarst tee verduren stijl voor kites omdat er veel laag gelooped en sprongen met de kite laag gedaan worden. ik wil dan ook graag van jou horen waaaaarom je denkt dat best maar 1 jaar meegaat. als je die dingen een keer in je handen hebt gehad kun je dat namelijk naar mijn mening nog niet bepalen. ik dacht eerst ook dat die rhinos 1 en 2 en 4 en 5 wel sterk zouden zijn maar ze ontploffen vrij veel. ik denk naar verhouding meer als best want van best heb ik het nog nooit gehoord en ik ken redelijk wat best riders in nederland. ik heb alleen al wel stuk of 6/7 mensen gehoord waarbij hun north geklapt is. als je daarvan zegt dat ze niet zo lang meegaan kan ik dat nog begrijpen maar ik vind dit klinkklare onzin..... en nogmaals!!!!! BEST IS VOLGENS MIJ TOP!!!!!!!!!!! en ik vind dit zeker ee sick lage prijs voor deze kites_/-\o__/-\o__/-\o__/-\o__/-\o_succes met verkopen
Topsup.nl - Topsloep.nl

extremekiter 14 November / 2004 / 00:00

EMIEL, prachtig _/-\o__/-\o__/-\o_ Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n eind te schrijven zonder punten, komma's en andere leestekens?

RESPECT DUDE 8)

W W W . V E R S U S S H O P . N L

Emiel 14 November / 2004 / 00:01
dr zitten wel punten in alleen geen hoofdletters:P
Topsup.nl - Topsloep.nl

johndoe 14 November / 2004 / 01:58
EMIEL YOU RULE !!!  ps heb je al wat van die wilde dames gehoord ivm je ............je weet wel ??

FrEeZe 14 November / 2004 / 12:33

>:) en NU weer ON-TOPIC!!

Elke off-topic post die hierna komt wordt verwijderd! :(

Robert wil graag z'n kites verkopen, en dat lukt niet op deze manier!

robertkennis 14 November / 2004 / 14:32
idd.....degene die de eerste onnodige post doet moet de set verplicht kopen!B)