Ja, heb er vorige maand wat besteld. Ben er wel tevreden over, wat wil je voor die prijzen.
Leveringen zijn vrij snel, 3/4 dagen ongeveer nadat kitepirates geld heeft ontvangen.
Ik heb er nog nooit wat bestelt, maar ik hoor wel alleen positieve
reacties..!!
Half jaartje geleden een boardje gekocht bij surfpirates.de. Goede prijs, goed/ snel afgehandeld
nouuuu dan wacht ik even een mailtje af van die gasten en dan ga ik maar weer een nieuwe kite bestellen hahahaa
iedergeval thx voor de reacties !!!
Er staan helemaal geen prijzen op die site
Splash had een 5 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 19 - 23 knots op zijn SlingShot Rally (2015)
ik wil slingshot 11 meterje van 2006 kopen.
er staan geen prijzen op
heb e-mail verzonden en geen antwoord ontvangen
ik ben bang dat er ook geen telefoonnummer op staan
hoe komen wij aan informatie dan?
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Als je in Nederland de prijs opvraagt krijg je de advies verkoopprijs. Wanneer shops dat niet doen hebben ze kans dat ze hun dealerschap verliezen. Wisten jullie dat niet ?
Dus als je een beetje snugger bent vraag je je prijzen op in Duitsland en koop je in Nederland !!
Das goed voor onze economie en voor de sponsors van Hanglos en dus ook voor Hanglos
Succes !!
Splash had een 5 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 19 - 23 knots op zijn SlingShot Rally (2015)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
@splash
aardig idee maar heb nog een shop gevonden in NL waar ze zo goedkoop worden aangeboden.
In NL 459 voor een 2e hands SS Fuel13 2005 of nog erger 699, in DE 459 euro maar dan nieuw.
Dat veschil vindt ik te groot.
Dan wel even de juiste prijzen geen 459 maar 549 wel eerlijk blijven.
Ik heb het over nieuwe 2006 kites Romalin. Die kun je net zo goed in Nederland kopen.
2005 Slingshot kites uit Duitsland zijn een uitzondering op de regel..... veroorzaakt door de verdeling in Duitsland. Dat heeft tot gevolg dat de waarde van de 2e hands markt van die kites zijn gedaald. Sjeesis het lijkt wel of we op de beurs staan
ik durf rustig te stellen dat volgend jaar de prijs van je 2006 Slingshot kite gewoon weer 600 Euro doet (zoals het hoort).
Splash misschien dat onze oosterburen een net iets grotere afzet markt hebben dus meer omzet en daardoor minder winstmarge nemen.
Maar of 2006 modellen wel of niet goedkoper zijn, ik vind persoonlijk prijzen boven de 900 euro voor een kite only absurd. Kies daarom dan maar voor het vorige modeletje met een fikse korting.
Dat zijn keuzes die een ieder voor zichzelf maakt Romalin. Ik vind de prijzen van de kites ook veels te hoog, maar dat heeft ook voordelen.
Registreerde: 28 November 2003
yoyo gasten....
ik wil misschien een kite gaan bestellen bij surfpirates.de....wat zijn de ervaringen met deze online shop ??? Er zijn vast wel wat gasten die hier wat gekocht hebben ?!?!?!
greetzzz Fred