Owwh oowh Pepijn!
Dude dan zit het er op! Dan kan je noooooooit meer surfen en noooooooit meer vliegeren!
Cause this one time at hargen, I wounded my self on the north coral reef! And then I couldn'd surf no more. And this other time I thought I wounded myself on a schelpje but that wasn't a schelpje it was a peace of coral and that is verrrrry painfull!
I don't know what to do with a coal wound, maar ik wou gewoon eventjes men verhaal kwijt!
Oja ik heb hier ook nog reserveonderdeel liggen met zekere te groffe wave actie by Ben, Martin and Jeff!
Die moet je nog uit tjekken before you fasten your seatbells!
Ok?!@
Joe
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
gewoon eruit friemelen met pinset HOE PIJN HET OOK DOET
en daarna goed ontsmetten..
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
koraal is nothing compared to zeeegels :P
niet te veel boven het koraal zwemmen zonder boardje :P pff aardig wat scheuren in mn short aan over gehouden, damn die shit prikt.. vooral ook die fire rock ofzo damn.. maar gewoon irritante pijn, geen ervaring met stukken steen in je voet...
veel plezier!
stefkiter had een 4 sterren sessie in Borssele met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Core GTS (2011)
Wat een narigheid allemaal...
Ik hou gewoon me klompuh an .
Als je een beetje pech hebt dan kan je nooit meer kiten. Als het je overkomt gewoon naar dokter gaan met je voet want die weet hoe ernstig het is en hoe diep het koraal zit.
Zee egels zijn trouwens nog erger en kan je beter meteen naar het ziekenhuis gaan
Tip voor zee egeltjes van een zeer oude turkse zeebonk....
Ik ben een keer met beide voeten gaan staan op zeeegels. Zeeegels hebben stekels die egaal en rond zijn....
olijfolie op de plekken waar de stekels zitten en er een sigaret tegen houden dan drukt je huid zelf die stekels eruit.
En koraal....
Stukjes koraal eruit peuteren....azijn schrobben tot in de diepste deel van de wond...uitspoelen met water. En een antibacterieel in de vorm van creme in de wond smeren. Als je gaat kiten plak er een kunstmatig-huid-sticker(die van de brandwonden). Zodra je uit het water bent gewoon de wond open laten drogen. Zodra je lichamelijke complicaties krijgt naar de huisarts, maar goed zover zal het niet lopen.
Dat van dat koraal snap ik @ Nick, maar dat van die zeeegel?
Zit die egel dan nog vast aan de stekels en waar houd je de sigaret dan? en neem aan dat je ook iets anders brandends of heets kunt gebruiken?
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
WAZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAHH Als je op een egel trapt breken de stekels af en meestal in je diepe huidlagen. Een sigaret kan je echt met het puntje tegen je huid houden(dus een kleiner opp, effectievere warmte overdracht). Kijk als je een vlam van een aansteker pakt dan verhit je te veel huid om de stekel.
Ben gestopt met roken om me kites te kunnen betalen maar is nu duidelijk thnx voor de tip
(global warming, je weet wel, straks zeeegels in de waddeenzee enzo)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Hahah wazzaah
En idd Pepijn verdund waterstof peroxide of verdund natrium hypochloriet 80% doen het ook prima...
Registreerde: 14 July 2003
Ik ga binnenkort op reis naar de warmte, en ik vroeg me af wat er moet gebeuren als je koraal in je voet krijgt.
Ik heb ooit eens een stukje gelezen waar iemand dat in zn voet kreeg, en ik meen mij te herinneren dat er toen wat verdund waterstof peroxide overheen werd gegooid om het een beetje te ontsmetten.
Klopt dat? Of ben ik aan het fantaseren? Wat doe je eraan?