Haha.... das als je heel veel kite
Maar nog meer dan veel kiten moet je echt veel met je luie ass achter de computer zitten het internet afstropen naar kite related nieuws items.
Deze als eerste en op goede wijze hier posten en daar krijg je dan per item een punt voor.
10 punten is 1 sterretje, 20 punten 2 sterretjes...... etc...
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
ok , ik ken je niet, maar ik HAAT mensen echt die hier zitten enkel om sterretjes achter hun naam te hebben
edit, ik wil je zeker NIET afbreken of zo!!
maar als je hier bent om sterretjes achter je naam te hebben en meer te lullen op forums dan kiten, dan zit je hier maar verkeerd
Keesje, ontleen jij status aan die sterretjes? Wil je zelf ook stoer worden?
Heb je datzelfde gevoel bij mooie autos, merk kleding, high end kite spullen???.......
Bignelis had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 18 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)
maar chistophe iedereen doet het voor de stertjes dat weet je toch.
haat je mij nu ook
BramB had een 5 sterren sessie in Barra do Cauipe met maar liefst 20 - 25 knots op zijn JN Prima Donna (2011)
hallo ik vond het alleen grappig om ze te hebben
en vraag hoe ze je krijgt dat is alles ik zit hier niet voor de sterretjes
het maakt me ook geen flikker uit
haal deze topic er maar van af als er toch alleen maar mensen gaan zeiken
Gelukkig zijn die Rode namen alleen voor de meest luie kiters weggelegd
even kijken of ik ook al sterretjes heb
Helaas niet
Hahahhaaaa, wat een topic!
Geloof niet dat er mensen op hanglos serieus bezig zijn om KB in te halen met het aantal nieuws posts.
Gewoon lkkr nieuws posten als je wat tegenkomt en als beloning krijg je dan een puntje. Stimuleert mensen ook om er een beetje mooie nieuws post van te maken in plaats van een simpel regeltje of linkje.
Dus lkkr posten dat nieuws @ Keesje
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
tja... ik scoor sterretjes
maar kan niet eens kiten
ik zie meestal sterretjes
maar dat is tijdens het kiten
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
whahahahahahaha...antwoord naar niveau topic..
@Keesje...maar vragen staat vrij natuurlijk
jij blijft bij sterretjes..
Ik maak er rondjes van!!
we maken van de steeeeeeeer, een rondjeeeeeeeeee (lalalla)
juist, antwoord bekend
dus topic overbodig
een van de ster admins sluit hem
Registreerde: 13 August 2007
hoe kom je in godsnaam aan die maffe sterretjes

ik wil ze ook achter mijn naam