Ik heb ook knoopjes in m`n stuurlijnen (c-kite) maar er staat toch nouwelijks kracht op die lijnen? Ik ben eerder bang dat ik de lijnen beschadig als ik aan het peuteren sla..
Zat er al aan te denken om het knoopje er gewoon tussen uit te knippen..
Daxx had een 3 sterren sessie in Rockanje met maar liefst 25 - 35 knots op zijn North Vegas (2007)
LOL! Euhm hoeveel knopen hebben we rond 18.00uur?
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
hameren? door de energie die je met een hamer inbrengt zou je het materiaal te heet kunnen maken (geen ervaring mee maar dat zou zomaar kunnen). In de zeilerlarij hebben ze voor dikkere lijnen een marlpriem, je zou het ook met een dikke naald kunnen proberen, of met 2 naalden, door elk "lusje"1 en dan wrikken. Water lijkt me voldoende voor smering, vet voegt weinig toe met kunststoffen qua smering. heet water (60°C ut de kraan) help mss ook iets.
suc6
vandaag ontdekt dat ik ook 2 knoopjes heb in 1 van m'n stuurlijnen op nog geen 3cm van elkaar ( de knoopjes zitten op het einde van de lijn).
deze zal ik er ook maar best uithalen zeker
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Registreerde: 07 April 2008
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)