Ik wil er een wakeboardje bij hebben om lekker op de baan te kunnen knalle op zn tijd. Maar ik heb ff zitten zoeken maar ik wordt er dus helemaal nix wijs van. Geen reviews, etc etc...
Wat ik er nu mee wil is raily's en backroll en dingen op de kicker, en dan wat verder klooie en dat met een budget van /- 500 piek.. ofzo
Wie van jullie hebben er ervaring mee en zeggen Jobe, ronix, etc etc... het zelfde met bindingen.
Van Jobe heb ik wel het een en ander gevonden en vond dit board opzicht wel relaxt klinken maar kon er verder ook geen reviews van vinden: http://www.jobe.nl/product.php/Division Series?id=12797.
Voor de kabel heb je in ieder geval geen agressive 3stage rocker nodig. Als je toch geen sliders wil gaan doen zou ik voor Liquid Force gaan, die zijn over het algemeen lichter en hebben dus minder swing weight.
Als je voor Jobe gaat pak dan eerder de Jstar Titan. Die heeft iig ABS rails wat wel zo fijn is voor sliders en de duurzaamheid van je boardje als je er mee gaat raggen.
niks 2e hands. voor dit bedrag kan je een mooie LF kopen super chille boardjes vind ik zelf voor aan de kabel. en dan nog niet over die boots gepraat wat een juweeltjes
Ik heb pas een waanzinnig board gekocht voor een superprijs incl. bindingen. Deze man is echt de goedkoopste van Nederland in Wakeboards en heeft een winkel waar je het kan halen maar hij stuurt het ook op voor 20euro onder rembours. Super contact en super service en de prijs tja die slaat nergens op 250 euro voor de hele set, wel ff onderhandelen. Hij heeft ook hele mooie O'briens. Ik heb een folder van Jobe waar de set 559 euro kost. Ik heb het board geprobeerd achter de boot en aan de kabel echt helemaal top.
Registreerde: 15 May 2006
Ik wil er een wakeboardje bij hebben om lekker op de baan te kunnen knalle op zn tijd. Maar ik heb ff zitten zoeken maar ik wordt er dus helemaal nix wijs van. Geen reviews, etc etc...
Wat ik er nu mee wil is raily's en backroll en dingen op de kicker, en dan wat verder klooie en dat met een budget van /- 500 piek.. ofzo
Wie van jullie hebben er ervaring mee en zeggen Jobe, ronix, etc etc... het zelfde met bindingen.
Van Jobe heb ik wel het een en ander gevonden en vond dit board opzicht wel relaxt klinken maar kon er verder ook geen reviews van vinden: http://www.jobe.nl/product.php/Division Series?id=12797.
En wat is verder wel een must aan zo'n board?
Tnx iig alvast
Laterz chris