let op: kiten vrouwenpolder

Door: dennis-ss Reacties: 8 Hits: 1012
dennis-ss 25 May / 2009 / 14:21
gisteren reed er een kleine jeep over het strand om kiters die uiterst links aan het kiten waren weg stuurde!
ik heb even met de mannen gesproken en vanaf volgende week staat er 75 euro boete op!!!
dus NIET naar links anders heb je 75 euro aan je broek

crossbowkiter 25 May / 2009 / 16:20
Waar slaat het eigelijk op niet dat je niet helemaal links mag varenSmiley

Nina 25 May / 2009 / 17:36
Het strand links vanaf de strandovergang bij de Lekkerbek is badgebied en het strand naar rechts is aangewezen kitesurf gebied door de gemeente. Als het strandweer is gaan ook de meeste badgasten aan de linker kant zitten. Dus gewoon een beetje opletten waar je aan het varen bent. Er zouden ook nog boeien het water in gaan volgens mij.
www.saltnsun.com

FerdiH 25 May / 2009 / 19:57
Goed dat je er ff wat van zegt, Komt het ff onder de aandacht

FerdiH had een 5 sterren sessie in Julianadorp met maar liefst 27 - 33 knots op zijn F-One Tribal (2007)

eddyc 25 May / 2009 / 20:36
Maar hoe kom je dan verder zuidelijk? Voorbij Breezand loopt het strand onder bij half hoogtij.
Bij NNW kun je daarheen en evenwijdig aan het strand kiten: gewoon zalig met lange rollers van goven met veel plaats ertussen.
Dus hoe diep moet je in zee varen om geen bekeuring te krijgen?

Ik vraag me toch af hoe ze een kiter een bekeuring geven. Dan moeten ze al het water op met een bootje en in de weg gaan varen?
eddyc

hotsauce 28 May / 2009 / 10:50
12mijl uit de kust(is 22.224km enjoy Smiley)

hotsauce had een 5 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 17 - 19 knots op zijn Wainman Hawaii ManiaC (2014)

David86 28 May / 2009 / 20:05
Quote: eddyc - 25 mei, 2009 (22:36)
.."Ik vraag me toch af hoe ze een kiter een bekeuring geven. Dan moeten ze al het water op met een bootje en in de weg gaan varen?"

Daar hebben ze waterscooters voor deden ze vorig jaar al om kiters terug te sturen nu gooien ze een lijntje om je nek met een geel papiertje dr aan...Smiley Smiley

Maar thnx voor de info! Ben overigens benieuwt hoe het er daar vant weekend uit gaat zien...

FerdiH 28 May / 2009 / 20:11
Quote: David86 - 28 mei, 2009 (22:05)
Quote: eddyc - 25 mei, 2009 (22:36) .."Ik vraag me toch af hoe ze een kiter een bekeuring geven. Dan moeten ze al het water op met een bootje en in de weg gaan varen?" Daar hebben ze waterscooters voor deden ze vorig jaar al om kiters terug te sturen nu gooien ze een lijntje om je nek met een geel papiertje dr aan... Maar thnx voor de info! Ben overigens benieuwt hoe het er daar vant weekend uit gaat zien...

volgens mij kunnen ze het ok van onderen aanpakken

FerdiH had een 5 sterren sessie in Julianadorp met maar liefst 27 - 33 knots op zijn F-One Tribal (2007)

hifly 28 May / 2009 / 20:53
Komen er dan badgasten bij 6 Bft zonnen ?
Who pay's peanuts get's monkey's