cumbuco hotel santa fe

Door: boeykes Reacties: 23 Hits: 1706
boeykes 13 October / 2008 / 16:19
Iemand ervaring met dit als verblijfplaats

Magic_Ed 13 October / 2008 / 17:23
Ja, prima hotel, op 100 meter van de kust, ter hoogte van de Boxing Kangeroo en een kiteschool.

Was ooit eigendom van een nederlander (Theo), maar die is helaas overleden. Wordt nu geleid door een japanse Braziliaan (met gezin) die goed engels spreekt. Een prima uitvalsbasis, niet in het centrum, maar daardoor ook altijd rustig kiten (in het centrum kan het echt druk worden in oktober/november). Centrum op loopafstand.
w w w . v e r s u s s h o p . n l

Stevie 13 October / 2008 / 17:51
Idd. prima hotel. vol met carved riders :)
Planetextreme.eu - kitesurf winkel in Antwerpen

Emiel 13 October / 2008 / 20:14
prima hotel maar wel ver van centrum af, dus als je liever dicht bij het uitgaansleven en restaurantjes zit toch even ergens anders naar kijken.
Topsup.nl - Topsloep.nl

hifly 13 October / 2008 / 20:25
Yep , is inderdaad redelijk ver , dikke 15 a 20 min wandelen en als je wat dronken bent is het heeeel ver en levens gevaarlijk , wegens redelijk drukke baan .

Moet het een hotel zijn ?
Who pay's peanuts get's monkey's

TIEN 13 October / 2008 / 21:43
Even een aanvulling, wij hebben vorig jaar met Magic_Ed in Santa Fe gezeten. Goede service betrof vorige eigenaar. Kwam onderstaande recensie tegen, wij gaan nu dan ook naar Sunset Beach ipv Santa Fe (iemand ervaring mee?)

http://www.zoover.nl/Syndication/EntityTestimonials.aspx?entid=118106&entlvl=accommodation&toid=flybrazil

boeykes 13 October / 2008 / 22:02
Quote: hifly - Vandaag 20:25
Yep , is inderdaad redelijk ver , dikke 15 a 20 min wandelen en als je wat dronken bent is het heeeel ver en levens gevaarlijk , wegens redelijk drukke baan . Moet het een hotel zijn ?

nee hoeft niet maar pakketreis is gek genoeg goedkoper dan vlucht alleen.
Betalen nu een 1500 voor 2 vlucht hotel ontbijt
Voor de vlucht alleen ben ik al een dikke 1300 kwijt op fortaleza

Harm_Noordwijk 14 October / 2008 / 00:21
Ik zit er van 10 nov tot 2 dec. vorig jaar ook geweest. leuke hotelletje, aardige manager en familie. Zwembadje is leuk, kamers zijn netjes. Heb de beoordeling gelezen....ik weet niet of dit waar is...hoop t niet!Ik heb er een top vakantie gehad!

Die 10 minuten lopen naar het centrum is wel lekker hoor, ik heb er iig geen problemen mee..gewoon op de stoep blijven.

Ook ideaal is het restaurantje en kiteschool aan t strand. kan je tussen de middag lekker lunchen. En veilig je spullen stallen in de school.
Maar 1500 euro? das een hoop. ik heb 1200 betaald via flybrazil.nl

Ik ben niet goed! Ik ben gewoon arrogant!

Djee 14 October / 2008 / 07:57
Quote: boeykes - Maandag 13 Oktober, 2008 22:02
Quote: hifly - Vandaag 20:25 Yep , is inderdaad redelijk ver , dikke 15 a 20 min wandelen en als je wat dronken bent is het heeeel ver en levens gevaarlijk , wegens redelijk drukke baan . Moet het een hotel zijn ?nee hoeft niet maar pakketreis is gek genoeg goedkoper dan vlucht alleen.Betalen nu een 1500 voor 2 vlucht hotel ontbijtVoor de vlucht alleen ben ik al een dikke 1300 kwijt op fortaleza

Waar heb je dit geboekt en voor hoelang? 2 weken?
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

johndoe 14 October / 2008 / 09:32
@Boeykes en @Harm noordwijk Bedoelen jullie 1500 resp 1200 euries voor 2 wk per 2 personen??? of pp.

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Djee 14 October / 2008 / 09:34
Quote: Cryingwolf - Vandaag 09:32
@Boeykes en @Harm noordwijk Bedoelen jullie 1500 resp 1200 euries voor 2 wk per 2 personen??? of pp.

Smiley Smiley PP lieve schat, voor 600 of 750 pp dan was ik nu al weg geweest Smiley
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Core74 14 October / 2008 / 09:40
In de buurt van Santa Fe is nog een pousada, Oasis del Atlantico. Dit wordt gerund door een relaxte nederlandse kerel en het is een mooi plekje (zwembad, hangmatten, prima cabanas, etc. Zie http://www.oasis-cumbuco.com Dit is nog dichter bij het strand en de kiteschool, erg relaxt, ben er vorig jaar geweest en ga er in november weer naartoe.
Vluchten naar Fortaleza zijn trouwens een stuk goedkoper te boeken via www.flybrazil.nl, ik heb 850 betaald voor een retour Fortaleza.

CU there!

Harm_Noordwijk 14 October / 2008 / 12:14
Quote: Cryingwolf - Vandaag 09:32
@Boeykes en @Harm noordwijk Bedoelen jullie 1500 resp 1200 euries voor 2 wk per 2 personen??? of pp.

€1200,00 per persoon voor 23dagen (3weken en 2dagen) ok je bent er 2 voor het reizen kwijt...
Ik ben niet goed! Ik ben gewoon arrogant!

hifly 14 October / 2008 / 16:51
@djee , heb dit vorige zomer geboekt aan 960 euro -ex verblijf , 5 weken ,met TAP air. Bagage ppp; 2 x 32 kg ! én 1 kitetas 25 kg zonder vragen . Let wel : het grootste probleem was terugreis , is bijna 80% van de terugvluchten half u vertraging , gevolg 6 u vast in Lissabon voor verbinding Schiphol.

Volgende keer laat ik ( voor mijn geval als belg dan ) mijn vlucht bij aankomst onmiddelijk wijzigen naar Brussel ipv Schiphol , dan is de tijd amper 2 u wachten .

Voor een verblijf kan je zeker ter plaatse gaan kijken , onnodig te boeken op voorhand , keuze zat . Je kan ook voor verblijf deze persoon mailen ( Nederlander ) : robert@cumbuco.nl is goed thuis op de verhuurmarkt daar als je toch op voorhand wil boeken .

goeie pussada's :

Durobeach ( Kris , een Belg ) : http://www.durobeach.com/

0031 ( Roel en Janneke , Nederlanders) : http://www.0031.com/

Porto azul ( Gertje , een Belg ) : http://www.kiteboarding-cumbuco.com/

Check ook even fly Brazil , zitten goeie last minutes met verblijf tussen .

http://www.flybrazil.nl/nl-NL/Brazilie/Fortaleza/Cumbuco/Club_Santa_Fe

surf1975 14 October / 2008 / 19:39
Hai,

Wij zaten vorig jaar september (2007) in Santa Fe.
Was een wereldse vakantie. We zijn met de eigenaren Marcio, Adriana, de kinderen Aricia en Adler, en natuurlijk de witte vogel Eros...een weekendje naar de binnenlanden geweest. Als zij nog steeds de uitbaters zijn dan kan het bijna niet fout gaan. Was allemaal echt super geregeld daar...

Dus mijn vraag. Wie zijn nu de uitbaters??
yeah

johndoe 14 October / 2008 / 20:21
Jo steve zitten we daar dan ??

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

wenm 14 October / 2008 / 20:38
Ik heb vorig jaar in Pousada 0031 van Roel & Janneke gezeten en het is een aanrader. Een vriendin van mij zat in Porto Azul en dat was ook leuk.

ampeter 14 October / 2008 / 21:25
vorig jaar november ook in santa fe gezeten en was toen absoluut een aanrader! enige minpunt vond ik wel de afstand naar het centrum.
's ochtends geen probleem, gewoon een downwinder makenSmiley, maar aan het eind van de dag toch lopen of een taxi nemen.
of je huurt gewoon voor het volle verblijf een buggy en bent van al het gezeik af!

absoluut nummer 1 vond ik de eigenaren van de pousada, een gezin dat je echt 100% ontvangt en je met alle liefde van alle gemakken voorziet.
maar heb idd ook gehoord dat de vorige eigenaar weg is...

surf1975 14 October / 2008 / 21:44
Ampetert,

Bedoel je dat het gezin, Marcio, Adriana, de kinderen Aricia en Adler weg zijn? Of bedoel je dat de eigenaar van Sante Fe de boel verkocht heeft? Het gezin huurde namelijk deze pousada.

Wij hebben inderdaad ook zeer cheap een bugy voor weken gehuurd. Dus qua afstanden geen last gehad, 2 x gas geven en we zaten in het centrumSmiley
yeah

surf1975 14 October / 2008 / 21:45
Ampetert,

Bedoel je dat het gezin, Marcio, Adriana, de kinderen Aricia en Adler weg zijn? Of bedoel je dat de eigenaar van Sante Fe de boel verkocht heeft? Het gezin huurde namelijk deze pousada.

Wij hebben inderdaad ook zeer cheap een buggy voor weken gehuurd. Dus qua afstanden geen last gehad, 2 x gas geven en we zaten in het centrumSmiley
yeah

floorbl 14 October / 2008 / 21:54
Hee, ken santa Fe niet , zit zelf nu bij Roel en Janneke, pousada 0031 (www.0031.com) is helemaal top. relaxte pousada, veel kiters en overal dichtbij. misschien tot snel! tchau

hifly 14 October / 2008 / 22:04
@surf1975 : waar en wat betalen jullie voor de buggy dan ? die drivers proberen steeds te rippen ! Willen volgende zomer ook gaan huren .

boeykes 14 October / 2008 / 23:11
hebben geboekt voor 1500euro voor 2 personen santa fe ontbijt,vlucht Voor 9 dagen 7 volle dagen ter plaatse.

surf1975 15 October / 2008 / 10:25
Wij regelde dat de uitbaters van Santa Fe ging zoeken, bellen, onderhandelen etc voor de buggy. Wij betaalden iets van 20-25 euro per dag. Ding ging wel eens stuk. Maar een belletje eb ze kwamen hem fixen...

Dus via de pousada regelen is volgens mij het veiligst. Deze willen tevreden klanten hebben.
yeah