kevin_texel had een 4 sterren sessie in Sal - Ponta Sino met maar liefst 24 - 40 knots op zijn F-One Bandit IV (2011)
HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)
posty had een 4 sterren sessie in Curacao, St Jorisbaai met maar liefst 16 - 24 knots op zijn Best Kahoona (2009)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Registreerde: 22 September 2008
Â
ik heb al vele topics en discussies gelezen over de best bar 07 & 08 dat die niet voor iedereen voldoet op vlak van veiligheid bij het releasen.
Â
Er zijn er die er geen problemen mee hebben MAAR er zijn er veel die toch al wat zand hebben gesnoven nadat ze de release getrokken hebben. En dat was meestal na redelijk wat water te hebben gezopen.
Â
Mijn vraag is nu:
Heeft iemand ervaring met de best kites (waroo, Nemisis) die op een andere 4 lijns bar is aangesloten die wel 99 % veilig is bij het releasen?
Â
Thnx for the feedback.Â
Â
Bedankt voor de vele reacties maar heeft iemand ervaring met de Naish double depower 2007 of de 2008 shift bar? Is dit dan een goede keus voor waroo en nemisis??
Ik dacht zelfs aan de IDS bar wat misschien nog beter/veiliger is?
Â
Thnx again!Â