Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
sander1970 had een 0 sterren sessie in Texel paal 17 met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Ozone C4 (2012)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
onno had een 5 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 15 - 20 knots op zijn Naish Park (2012)
mik had een 4 sterren sessie in Ijsselmeer - Workum met maar liefst 15 - 20 knots op zijn Best Waroo (2009)
Registreerde: 29 September 2008
ik heb een vraagje... ik ben gister headfirst op volle snelheid voorover me boardje over gegaan en klapte met een zwiepende beweging... met me gezicht schuin op het water.. .allemaal nie zo erg... maar toen ik opstond was ik gelijk misselijk en geen evenwicht... wist eigenlijk gelijk al... gescheurd trommelvlies... allemaal nie zo heel dramatisch... maar wat wel ernstig is is dat ik iig een maand... waarschijnlijk drie... en misschien wel een half jaar het water niet in mag... hence NIET KITEN... dat zei de huisarts van de huisartsen post...
Heeft iemand hier ervaring mee... want los van het feit dat ik nie kan kite.. is het ernstig irritant dat ik nu dus aan 1 kant redelijk doof ben...
FACK EEN HELE TIJD NIET KITE... ZUUR!!