Gescheurde trommelvlies

Door: RemStah Reacties: 58 Hits: 11928
kay 27 August / 2009 / 14:30
houd die oordop maar in!

steefjan 17 November / 2009 / 21:35
Beste kitesurfers,

Ik ben een boxer, en heb 2weken geleden een scheurtje in mijn trommelvlies opgelopen... Mijn gehoor lijkt wellal iets
verbeterd te zijn mr ik voel nogwel altijd lucht weglopen als ik er druk op zet. Nu is mijn vraag: Wat is jullie herstel-periode meestal van een gescheurd trommelvlies?

Vriendelijke Groeten

Kitehert 17 November / 2009 / 21:40
Misschien dat een Golden Retriever de vraag van deze Boxer kan beantwoorden?Smiley
Ik heb zelf ook oorproblemen gehad en doc's vented gekocht en vond het niks!!
Zonde van het geld.
Als het weer gaat gaat het, zo simpel is het.

amsterdammertje 17 November / 2009 / 21:46
gap ik kick box en doe ook wedstrijden tevens en heb het vaak gehad wat jij bedoelt duurt ong een week of 2

Woodmaster 17 November / 2009 / 23:06
Ik heb ook fanatiek gekickbokst en gebokst. Ook wedstrijdjes gedraaid maar nog nooit oor problemen gehad!
Nu stukken minder ivm met kite verslaving en meer alleen voor conditie en in vorm (technisch) blijven.
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

Mediator 17 November / 2009 / 23:40
mijn broer heeft dat gehad na een ernstig verkeersongeval... lag zelfs enkele dagen in coma en zo... the real bad deal

Ze hebben hem gewoon operatief een nieuw trommelvlies gegeven... en nu zijn we ondertussen al zo'n 18 tal jaar later en naar mijn weten hoort ie nog perfect nu... en kan hij in water gaan en al die shit... no probs dus... das zelfs niet echt een zware ingreep... wel kut dat je 't voor hebt, was je met je face frontaal 't water in gesplat dan was dat waarschijnlijk zelfs niet gebeurt... gewoon dikke pech voor je dude

'k denk wel na een ingreep dat je na een week of 2 zo wel 't water in kan met goeie (pro) oordoppen (geen supermarkt crap)

Smiley
* professional trolling master ^^

Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)

snip 18 November / 2009 / 02:30
Heb het zelf ook al 3 keer gehad 2x met wakeboarden en 1x met kiten. Meestal na weekje of 2 wel weer het water op. Kijk uit met oordoppen mijn doctor vertelde me als ik nog zon klap zou maken met oordoppen in, zou dit ook niet echt bevorderlijk zijn voor mijn trommelvlies.

snip had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 0 - 40 knots op zijn SlingShot RPM (2012)

Happyfeets 10 March / 2010 / 12:36

Zelf gelukkig geen last van een gescheurde trommelvlies

Draag zelf ook al weer een paar jaar die proplugs en vind het wel mee vallen met het geluid wat wegvalt. Het is zelfs wel prettig met wat minder die wind aan je kop en bij thuiskomst per 'ongeluk' de oordopjes in laten zitten is ook erg prettig

Wat misschien nog handig is voor het geval je geen winkel in de buurt hebt om te passen is om via internet gewoon een pas setje te bestellen zodat je voor een paar euro weet of ze een beetje zitten of niet. http://www.oordoppen.com/index/Uitleg_Passet_Nederland

Voor de mensen met een gescheurde trommelvlies.... heel veel sterkte!!!!

dom 10 March / 2010 / 12:41
Jow Happyfeets;) Check even de data van de topics voordat je erop reageert. Dit is een knap staaltje oude koeien uit de sloot halen:)
F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus