Crispijn had een 2 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Ozone Instinct Light II (2008)
--Ivo-- had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 17 - 21 knots op zijn Starkites S-Bow (2008)
Crispijn had een 2 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Ozone Instinct Light II (2008)
--Ivo-- had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 17 - 21 knots op zijn Starkites S-Bow (2008)
Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)
Coringa had een 5 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 18 - 28 knots op zijn Switch kiteboarding Element (2014)
Registreerde: 01 June 2009
Zoals je ziet is de leading edge dubbelgestikt waarvan 1 stiksel het heeft begeven. Het doek zelf is niet gescheurd of beschadigd.
Als je de kite nu oppompt, onstaat er een lichte bolling in de LE omdat de bladder daar iets meer ruimte krijgt.
Kan iemand mij advies geven wat te doen?
- Is dit een typische klus voor een kite reparateur?
- Zou iemand die handig is met een naaimachine en het juiste draad dit ook kunnen?
- Of kan ik naar de lokale zeilmakerij (Utrecht) om het te fiksen?
De rits van de bladder zit 20cm verderop waardoor je de bladder opzij kan houden bij het dubbelvouwen van het doek en je de bladder niet mee naait. Die zou er dus niet eens uit hoeven.
Het is dus een kwestie van een stukje doek van 10 cm stikken onder de naaimachine. Wel precies op de plek van het oude stiksel want ander klopt de de vorm van de LE niet meer. Of denk ik hier te makkelijk over?
Alvast bedankt!