Welke schoenen?

Door: Highmen Reacties: 37 Hits: 4218
isomis 27 October / 2009 / 14:07
eigenwijs!

die schoentjes zijn qua gevoel het beste wat je kan krijgen en qua warmte. We praten wel weer als je 1001 schoentjes heb geprobeerd!
zucht...

SKdB 27 October / 2009 / 15:59
Ik vaar heel het jaar met schoentjes heb die C2 prolimit ......vond ik het beste zitten en heb al die hierboeven genoemd aan gehad maar zaten niet lekker......maar die C2 als of je sok aan had met dun zooltje. ik heb ze nu bijna 2 jaar en begint nu binnen bij de hiel beetje te slijten. maar verder houden ze goed vorm

SKdB had een 3 sterren sessie in Bergen aan Zee met maar liefst 12 - 16 knots op zijn Peter Lynn Charger (2010)

Highmen 27 October / 2009 / 16:24
Quote: isomis - 27 oktober, 2009 (15:07)
eigenwijs! die schoentjes zijn qua gevoel het beste wat je kan krijgen en qua warmte. We praten wel weer als je 1001 schoentjes heb geprobeerd!

Wat bedoel je precies?
Ik vraag iedereen zijn of haar mening en probeer daardoor de keuze wat makkelijker te maken.
De C2 lijkt me erg goed en als ik zie hoe ze bij mijn vriendin zitten denk ik wel dat ik daar voor ga.

Maar ga vrijdag nog even wat verschillende testen, mijn kite seizoen zit er toch bijna op dus hoeven ze niet ontzettend dik te zijn.
Denk goed, wat u met uw laatste kudo doet!

Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)

isomis 27 October / 2009 / 16:34
ik heb al die schoentjes getest van prolimit tot en met mystic, het is gewoon niks vergeleken met die split toe schoentjes van oneill, dat probeer ik te zeggen. Heb 4/3 gekocht warm zat. Door de split toe heb je gewoon goed gevoel.
zucht...

Mario 27 October / 2009 / 16:34
sola assault split too ,3 mm dik, warm genoeg voor de hele winter en niet te dik
supergevoel door de splittoe Smiley

alles dikker dan 3mm vind ik gewoon te dik en niet nodig
WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

Highmen 27 October / 2009 / 16:44
Die Mystic Cure Split toe Boot 3mm zijn dat nou neopreen sokjes? daar had die gast van vd Berg het tenminste over.

klik voor een grote versie

Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)

D-ice 28 October / 2009 / 14:03
Oneill niet geschikt???
Meningen verschillen!

Vaar al een tijdje met die dingen.... vind ze top,lekker warm en echt nog zat gevoel...

Je moet gewoon hakken en niet zeiken Smiley

Highmen 28 October / 2009 / 14:12
Quote: D-ice - 28 oktober, 2009 (15:03)
Oneill niet geschikt???Meningen verschillen! Vaar al een tijdje met die dingen.... vind ze top,lekker warm en echt nog zat gevoel... Je moet gewoon hakken en niet zeiken

Een andere verkoper van vd Berg zei dat het om golfsurf schoenen van Oneill gaat en dat die idd te dik zijn voor kitesurfen.. Smiley

Stuiver 28 October / 2009 / 14:15
het is gewoon wennen!

Highmen 30 October / 2009 / 15:15
Vandaag weer naar vd Berg geweest en het zijn de Prolimit C2 geworden.
Schoenen zijn 3mm dik en hiermee pas ik veel beter in mijn straps en voel ik het board nog goed (had mijn eigen board even mee om te testen Smiley). Een erg groot verschil met de Oneill heat!

Heb de mystic Cure ook even aan gehad, zat ook erg lekker maar dat zijn neopreen sokken en die lijken me toch net wat te koud. Ik vaar toch vrij lang door op blote voeten en daarna de C2 aan tot het echt te koud wordt en ik in de winterslaap ga Smiley.

Helemaal top, bedankt allemaal! Smiley

naishflow 30 October / 2009 / 16:51
heb de nieuwe prolimit zonder straps,. heerlijk warm, niet te dik en toch nog lekkere boardfeeling.
Naish - Crazyfly boards

Highmen 30 October / 2009 / 16:55
Quote: naishflow - 30 oktober, 2009 (17:51)
heb de nieuwe prolimit zonder straps,. heerlijk warm, niet te dik en toch nog lekkere boardfeeling.

Bedoel je die prolimit die in de openingspost staat met afbeelding? Die heeft namelijk ook geen strap.
Op de site van prolimit staat trouwens dat de boot (hoge versie) 6mm is :S

http://www.pro-limit.nl/displayitemv10comp.php?item_id=5479

Vliegenaar 30 October / 2009 / 17:07
Mijn regel met schoentjes: Gewoon de goedkoopste nemen, ze zitten toch allemaal even klote.

Ik heb net ook een paar Prolimit C2s gekocht, heb er nog niet mee gevaren maar vaar al jaren met Prolimit Globals waar ik erg tevreden over ben (zijn nu stuk helaas).

Dat hele split-toe gebeuren begrijp ik niet helemaal, heb er een aantal gepast maar deden allemaal zeer.
Heb zelf het idee dat het een beetje een marketing gimmick is eigenlijk. Smiley