Handschoenen

Door: PeterdK Reacties: 36 Hits: 3561
mkite 25 November / 2009 / 12:40
Ik zou gewoon mee terugreizen naar Spanje op 6 december heb je ook geen handschoenen nodigSmiley

Mario 25 November / 2009 / 14:51
sorbo handschoenen Smiley
grip,waterdicht en supergevoel

WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

toya 25 November / 2009 / 16:52
Net bij de decatlon gehaald, 3mm met grip in de handpalm. 18eurie.

DM2008 25 November / 2009 / 20:52
Net bij kingofwatersports.com gehaald: O'Neill SLX 3mm handschoen. 21.95 euro minus 'king1' 10% korting. Verzonden en wel!

johndoe 25 November / 2009 / 21:07
Nog geen handschoenen aan gehad dit jaar. Maar voor het geval het écht koud gaat worden, heb ik de Claw van ION aangeschaft, deze zijn ook al voorgekromd zodat er geen plooien in het materiaal onstaan als je je handen om je bar klemt.

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Hessel_II 25 November / 2009 / 21:25
Heb die claws van ION afgelopen winter gebruikt, vind ze zelf erg fijn, zijn zo zo extreem voorgekromd dat het moeilijker is je vingers te strekken dan een vuist te maken (kan natuurlijk ook een nadeel zijn)
http://www.ion-essentials.com/public/content/products/neoprene/neo_accessories/claw_gloves_3_2/

- Soft touch outside jersey on thumb to whipe off dripping nose snot

KLinkt een beetje vreemd, maar ben ik echt heeeeeeeel blij mee.

swiftenaar 25 November / 2009 / 21:30
Yow!

Heb zelfs dinsdag Prolijmit handschoentjes gekocht (waren 22,95, geen idee welk model) zaten erg fijn, heel flexi en niet te dik dat je kramp krijgt (leek mij..)

zal binnekort ff posten hoe ze bevallen!
Antixsports Kiteboardingschool en Best Kiteboarding

swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)

francoisvisser 25 November / 2009 / 21:40
ik heb 2mm handschoentjes van het merk Apnea. Zijn bedoeld voor het freediven en zitten super. Zijn ook niet zo duur en erg soepel.

lucc 26 November / 2009 / 19:56
Quote: PhilipS - 26 oktober, 2009 (23:12)
K'eb net gesloten Prolimit 3mm handschoentjes gekocht.. Gister nog uitgetest, en ze zijn top Krijg er geen kramp of iets dergelijks van en heb er zelfs (terwijl ik in het water lag ) nog mn straps mee kunnen verstellen (is beetje priegelwerk door klitteband op mn straps) Moet wel toegeven dat t heel ff wennen is.. Maar na 15 mins merk je t al niet meer er zit ook extra grip aan in de palm dus da's ook wel fijn..

ik heb deze ook ze zijn echt heel chillSmiley

lucc had een 3 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Best Waroo (2010)

sewwe 26 November / 2009 / 20:22
Heb je die Ion online gekocht? of zijn ze ergens in een winkel in Nederland te krijgen?
snipes

Highmen 26 November / 2009 / 22:05
Weet iemand waar die prolimit (bovengenoemde) online te bestellen zijn?
Denk goed, wat u met uw laatste kudo doet!

Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)

micros 26 November / 2009 / 23:16
Quote: Highmen - 25 november, 2009 (01:10)
Ik kite ongeveer tot oktober half november en begin weer in april of begin mei. Dus niet echt in de winter. Zijn die 3mm handschoenen van Prolimit dan voldoende? Ze zijn niet droog van binnen, maar goed ik heb ook geen droogpak.

Dat zijn precies de data dat je ook nog zonder schoentjes en handschoenen kan varen. Ging nog prima afgelopen week, nog steeds geen verdoofde voeten. Maar als je nu nog door wilt varen wordt het wel tijd voor wat extra neopreen ja.
Crossbow 2011, Nobile T5, Long Ocean handmade twintip & wave board | | Visit www.TheDiabolo.com