lucc had een 3 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Best Waroo (2010)
Lars91 had een 5 sterren sessie in Workum met maar liefst 15 - 19 knots op zijn SlingShot Fuel (2007)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
|
Gewichtsconcept |
Stuksconcept |
Landen |
Tarief (vast in EUR) |
Tarief in EUR** |
Binnen Frankrijk en Nederland |
20 |
Niet van toepassing |
Europa*, Aruba, Bonaire, Curaçao, Sint Maarten, Guadeloupe, Frans- Guyana, Martinique, Suriname Algerije, Marokko, Tunesië |
40 |
200 |
Overige |
80 |
200 |
* Albanië, Andorra, Armenië, Azerbeidzjan, België, Bosnië & Herzegovina, Bulgarije, Cyprus, Duitsland, Denemarken, Estland, Faröer Eilanden, Finland, Frankrijk, Georgië, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Israël, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Moldavië, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, San Marino, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Wit-Rusland, Zweden, Zwitserland.
**Voor vluchten vanuit Canada geldt het tarief van CAD 200. Voor vluchten vanuit Cuba, Mexico en de Verenigde Staten geldt het tarief van USD 200. Voor vluchten vanuit andere landen buiten Europa worden indien van toepassing de bedragen in dollars omgerekend in de lokale valuta, op basis van de actuele wisselkoers.
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
martinAIR had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 35 - 47 knots op zijn Blade Trigger (2010)
Jaap S had een 3 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 19 - 25 knots op zijn Ocean-Rodeo Rise (2010)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Registreerde: 19 April 2009
heb wat fora afgezocht maar kon het anwtoord nog niet helemaal vinden.
over 2 weken vlieg ik met arke naar el gouna egypte. zoals julllie misschien weten rekent arke sinds kort extra kosten voor kiteboardje... het slaat nergens op want normaal betaal je niet extra voor onder de 160 cm en onder 20 kg. ik heb aangegeven dat mijn boardbag onder deze limieten blijft, maar toch willen ze extra kosten rekenen omdat het een boardje betreft.
nu is mijn vraag aan jullie: is het mogelijk om gewoon alles goed in te pakken in boardbag onder de 20 KG en 140 cm en hopen dat het goed komt?