Reparatie ervaringen

Door: Drew62 Reacties: 30 Hits: 2093
Drew62 09 December / 2009 / 23:06
Ben opzoek naar een vakkundig bedrijf voor een reparatie/scheur in mijn LE, op internet kom ik veel bedrijven tegen
met stoere sites en mooie beloften, ik zoek gewoon een vakman, graag ervaringen over/met kite reparateurs.

1x ervaring met Kiterepair , keurig en goed maar duurde erg lang en moest 3x nabellen om m'n spullen weer een beetje vlot thuis te krijgen 3.5 week. Twijfel nu tussen Zeil kapot (Zeist) of Kite kapot (Groningen).

Graag reacties uit eigen ervaring.

Thanks Drew
Andre Bak - Versus Teamrider - kiting_daddycool op Insta

Kamo 09 December / 2009 / 23:12
mijn ervaringen met Farla in Den Haag zijn super.

geen grote praat, gewoon heel veel ervaring.

snel klaar, normale prijzen.
Shop | Gear | Kiterepair >> WWW.VERSUSSHOP.NL / TEN-KITEBOARDING.COM

spoetnik 10 December / 2009 / 05:40
Wat hij zegt; Farla in Den Haag. Snel, goed, niet duur.
WWW.BYSLIS.NL :: WWW.VERSUSSHOP.NL

Vission 10 December / 2009 / 06:26
www.kitereperatie.nl goeie service! En goed resultaat..Dat zijn mijn ervaringen!
Ozone..Spleene..

Bignelis 10 December / 2009 / 07:29
Ik heb ervaring met Farla en kitereparatie. Beide doen hun werk snel en goed, maar ik vind de kwaliteit van www.kitereparatie.nl beduidend beter (en volgens mij ook scherper geprijsd). Eén en ander is afhankelijk van waar je woont natuurlijk, Farla is Den Haag, kitereparatie zit in Laren. (overigens mag hij wel nodig zijn site eens onder handen laten nemen)
Grote dromers denken. Grote denkers dromen

Bignelis had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 18 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)

Vission 10 December / 2009 / 07:41
Ik had het gewoon op gestuurd naar kitereperatie.nl
Weekje en kon weer kiten!!Smiley
Ozone..Spleene..

brambix 10 December / 2009 / 09:33
Kite-kapot is echt goed en ik had mijn kite dezelfde week nog terug.. ze hadden er 1 avond voor nodig. Was heftige LE scheur.
Bel ze anders even want als ze er nog 20 hebben liggen duurt het langer lijkt me. Bellen en informeren !! Vriendelijke dude.

bram

Globe 10 December / 2009 / 09:47
Kitereparatie.nl

Ondanks zijn brakke website prima service!

's avonds gebracht, 's ,morgens weer gefixed. Snelle service, aardige kerel die Gerrit en verstand van zaken.

Hangt natuurlijk ook af waar je woont. farla is ook prima, kan alleen wat langer duren als ze het druk hebben.
- Hold my beer, and watch this -

KImbo666 10 December / 2009 / 18:27
Zeil kapot. Ik heb daar 2 keer mijn kite laten repareren. Echt en tofe vent. Is zelf een windsurfer. Maar stikt alles echt heel netjes dicht. Ik heb het idee dat het stuk sterker is als daarvoor.
Daarbij woon ik ook in zeist en is het dus lekker dichtbij voor mij.
fail to get better

michel196 10 December / 2009 / 19:01
Kitereparatie.nl inderdaad gammele website, maar super service.
Al twee keer klaar terwijl je wacht, dus snel weer varen.
Smiley

Highmen 10 December / 2009 / 21:21
Ach de website is ook helemaal niet belangrijk.
Als je hem maar kan bereiken en je kite goed wordt gefixt!

Denk goed, wat u met uw laatste kudo doet!

Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)

Morres 10 December / 2009 / 23:31
kitedokter.nl ofzo, in Laren zit een goede begreep ik van een maat van me, erg snel en bovendien goedkoop. Was 55euro kwijt voor LE reparatie le-bladder reparatie.
Verder kan siegers-vliegers in harlingen misschien wel helpen, alleen wss erg goedkoop, alleen dat is een foil-man

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Roderick 11 December / 2009 / 06:35
Ik hooorde over zeil-kapot laatst van een vriend wel wat horrorverhalen. (zeil kapot maakte zijn naam redelijk waar (maar dan met een kite) en loste het totaal niet netjes op.) Ik zal hem ff mailen of hij dat even wil toelichten...

Roderick had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 10 - 15 knots op zijn North Rhino (2009)

Roderick 11 December / 2009 / 06:39
Quote: Roderick - 11 december, 2009 (07:35)
Ik hooorde over zeil-kapot (zeist) laatst van een vriend wel wat horrorverhalen. (zeil kapot maakte zijn naam redelijk waar (maar dan met een kite) en loste het totaal niet netjes op.) Ik zal hem ff mailen of hij dat even wil toelichten...

Roderick had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 10 - 15 knots op zijn North Rhino (2009)

Vission 11 December / 2009 / 06:56
Quote: Morres - 11 december, 2009 (00:31)
kitedokter.nl ofzo, in Laren zit een goede begreep ik van een maat van me, erg snel en bovendien goedkoop. Was 55euro kwijt voor LE reparatie le-bladder reparatie.Verder kan siegers-vliegers in harlingen misschien wel helpen, alleen wss erg goedkoop, alleen dat is een foil-man

In de topic was al te lezen dat dus kitereperatie.nl in laren zat.

Ozone..Spleene..

rodger88 11 December / 2009 / 07:44
Kitedokter zit in Noordwijk toch?
had mijn kite maandag opgestuurd naar hem en woensdag weer opgehaald en lekker hele dag lopen knallen echt super.
Vond het niet heel goedkoop, maar wel goed

kinky-eddie 11 December / 2009 / 07:56
WWW.KITEDOKTER.COM daar kun je je kite goed laten repareren !!!
Het bedrijf zit in Noordwijk op het moment is het vrij rustig dus je kite zal snel gerepareerd zijn

mitchel999 11 December / 2009 / 09:00
Farla in Den Haag heb ik pas m'n kite van terug, reparatie ziet er goed uit en kite vliegt weer als ene zonnetjeSmiley Smiley :)

mitchel999 had een 5 sterren sessie in Rockanje met maar liefst 22 - 27 knots op zijn North Evo (2009)

KImbo666 11 December / 2009 / 09:27
Quote: Roderick - 11 december, 2009 (07:35)
Ik hooorde over zeil-kapot laatst van een vriend wel wat horrorverhalen. (zeil kapot maakte zijn naam redelijk waar (maar dan met een kite) en loste het totaal niet netjes op.) Ik zal hem ff mailen of hij dat even wil toelichten...

Dan ben ik benieuwd wat die verhalen zijn. Bij mijn kites heeft hij het namelijk perfect gefixt. Als het eicht bij een andere naad zit, dan haalt hij die eerst los, stickt het nieuw stukje erop en stickt het dan weer dicht. Echt goed werk. Qua prijs is hij volgens mij niet zo duur. Ik weet niet wat het ergens anders kost.
fail to get better

Rolfjes 11 December / 2009 / 11:29
Kitedokter @ Noordwijk. Een switchblade uit 2007, lekkend ventiel. Volgens zeggen zijn zij erg snel. Toch zal ik tot midden januari moeten wachten op de kite. Cabrinha kon niet eerder leveren...Smiley
Core Riot XR³ 7m² // Core Riot XR² 10m² // Core Fusion

Rolfjes had een 3 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 14 - 20 knots op zijn Core Riot XR (2010)

Vission 11 December / 2009 / 12:14
Quote: Rolfjes - 11 december, 2009 (12:29)
Kitedokter @ Noordwijk. Een switchblade uit 2007, lekkend ventiel. Volgens zeggen zijn zij erg snel. Toch zal ik tot midden januari moeten wachten op de kite. Cabrinha kon niet eerder leveren...

Als het waar is wat de shop zegt kunnen zij daar dus weinig aan doen!
Ozone..Spleene..

Bignelis 11 December / 2009 / 12:26
Ben je er al uit waar je hem gaat laten maken?
Grote dromers denken. Grote denkers dromen

Bignelis had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 18 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)

Drew62 12 December / 2009 / 10:19
Ik heb Maandag een afspraak met Zeil-Kapot, goed bereikbaar, belde meteen terug. Kite-kapot in Groningen valt af, ik heb zijn voicemail ingesproken met verzoek mij te bellen, to op heden niets, inmiddels 8 keer over 2 dagen gebeld, en krijg geen reactie, voor mij geen goeie zaak.

Ik laat nog wel weten hoe de repartie bij Zeil-kapot uitpakt, ben aardig kritisch.

Iedereen thanks voor de toffe reacties.

PS zit nog met wat lekkende ventielen van een North Rebel, wie heeft er nog tips of bladers liggen.

Kite ze Drew

Drew62 14 December / 2009 / 18:20
Ben op het laatse moment, op advies toch van gedachte veranderd en zal mijn kite voor herstel opsturen naar KiteRepair.nl

Gr Drew

sewwe 14 December / 2009 / 19:08
Andre,

kiterepair?? die keuze kan ik niet volgen, leg eens uit. Hier had je toch geen goeie ervaring mee? Of maken ze daar het gat, wat ze al eerder hebben hersteld?
snipes