Ok wie had er ruzie met strandpaviljoens in hoek van Holland?

Door: mkite Reacties: 18 Hits: 6286
mkite 18 May / 2010 / 06:15

http://www.nu.nl/binnenland/2249372/strandpaviljoens-hoek-van-holland-uitgebrand.htm

4 stuks afgebrand, maar staat niet bij wat de oorzaak is.....

dr511 18 May / 2010 / 06:24

hadden ze weer een beachparty zeker
Ziki Ondergoed, schultenbrau

mkite 18 May / 2010 / 06:30

Zo te zien hadden ze dan in ieder geval een goed kampvuur of barbeque.

ThijsD 18 May / 2010 / 07:08

Jullie moesten eens weten hoeveel ellende zo'n brand voor de betrokkenen betekent. Al dat ongenuanceerde commentaar van een stelletje leeghoofden hier ook altijd... Ga iets nuttigs doen met je leven.

Triest.

Stuiver 18 May / 2010 / 08:24
Quote: ThijsD - 18 mei, 2010 (08:08)
Jullie moesten eens weten hoeveel ellende zo'n brand voor de betrokkenen betekent. Al dat ongenuanceerde commentaar van een stelletje leeghoofden hier ook altijd... Ga iets nuttigs doen met je leven.Triest.

ja heren/dames, allemaal kiten met rouwbanden om!!!

kom op zeg!
moet ook geen condoleance register worden hier!
Why So Serious???

het heet hanglos! niet uptight!

-DAVE- 18 May / 2010 / 08:29
ThijsD heeft helemaal gelijk.

Reageer anders is een keertje niet. In ieder topic komen dezelfden tot 6 keer toe met loze comments en absoluut humorloze grapjes.
Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

Magic_Ed 18 May / 2010 / 08:36

Thijsd is een ouwe zeikerd die niet snapt dat mensen hun eigen angsten afreageren door grapjes te maken.

Dave je wordt oud!
Zag je zondagavond nog in je daf rijden (prachtig), je mist alleen nog zo'n mooie ouwe lullen pet

[Beavis & butthead mode]FIRE, FIRE !! [/Beavis & butthead mode]
w w w . v e r s u s s h o p . n l

Tom 18 May / 2010 / 08:38
De waterskihut, Zwoel en de Noorderpier zijn er zowiezo niet meer. Helaas pindakaas voor de apres ski gangers onder ons.

Wel een dikke klap in het gezicht van hvh dit dat zich volop aan het profileren was als uitgaans centra.
Kiteboarding 4 life !!!

Woodmaster 18 May / 2010 / 08:58
Quote: -DAVE- - 18 mei, 2010 (10:29)
ThijsD heeft helemaal gelijk.Reageer anders is een keertje niet. In ieder topic komen dezelfden tot 6 keer toe met loze comments en absoluut humorloze grapjes.

Dat heet verveling!!!!!!!

Hoedanook.......klote voor de mensen man
Hoop dat ze goed verzekerd waren en snel weer kunnen opbouwen.
Blijft bale met al dat gezeik en gedoe zo vlak voor het hoogseizoen!
Succes en sterkte.........
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

mkite 18 May / 2010 / 12:14

Jongens zeker niet bedoeld als grapje maar zag hem langskomen was eigenlijk wel benieuwd of er hier mensen waren die wisten hoe het gekomen was stond namelijk verder niks bij.

Morres 18 May / 2010 / 13:34
Quote: Stuiver - 18 mei, 2010 (10:24)
Why So Serious???

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

dr511 18 May / 2010 / 13:49

Als je weet wie de daadwerkelijke eigenaar is van die strandtenten en wat er nog meer speelt ga je niet zo lopen janken.
Tis eerder een mafia dingetje daar dan een vergeten frituur pannetje

barrystormchaser 18 May / 2010 / 13:59
Afgelopen hemelvaart een dikke party daar gehad.
Ik ben net even langs gereden maar het ziet er triest uit, de brand is begonnen aan de achter zijde van de waterski hut
en heeft zich uitgebreid naar zwoel en de noorderpier,over hoe het het gebeurt is kunnen ze nog geen uitspraak over doen.

De hoek timmert lekker aan de weg maar op een of andere manier gaat dit niet zonder slag of stoot(schot).
Zeker triest voor de mensen van zwoel deze zijn net gestart,en nu het seizoen begint licht hun tent onder het as.
@ dr Ik ben toch redelijk bekend hier en dit is toch niet de eerste strandtent die afbrand in de hoek.
maar ben toch benieuwd waar jij die info vandaan haalt.

www.stormchaser.nl Ocean Rodeo,Hb-surfkite,dakine en billabong

dr511 18 May / 2010 / 14:35

ach het is wel frapant dat de strandtenten van iem kap aandeel houder van telefuture een bedrijf dat groot is geworden in de 06 buisniss toevallig af fikken en de strandtenten die van een andere eigenaar zijn niet.
den laat die andere eigenaar nou ook een een brommer hebben met een dikke blerpiepe

zeg niet dat het zo is natuurlijk puur speculatie maar het geeft wel te denken....

-DAVE- 18 May / 2010 / 15:12
"Dave je wordt oud!"

Nee, Eddeketet, ik wordt niet oud, echter wel moe van het nog steeds dagelijks bezig zijn met het opnieuw opbouwen van ons afgebrande strandhuis.
Dus mijn symphatie strekt in deze gebeurtenis wat verder en zo ook mijn verdediging omtrent het meer consideriaat houden met betrekking tot afbranden van strandgoed van mensen.

Ik had verdomme allang lekker op me vlonder kunnen zitten met bier in me hand en een vinger in me neus, wachtend op wind.
Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

Onbekende gebruiker 18 May / 2010 / 15:26
The roof, the roof, the roof is on fire! We don't need no water let the motherf*cker burn!

Flauw, ik vind het zwaar triest als het een piromaan was. Steek dan gewoon je eigen huis in de fik!
barrystormchaser 18 May / 2010 / 16:20
als ze iem kap hadden willen pesten had royal wel in de gloria gestaan en niet de waterski hut zwoel en de noordenpier, hij mag dit dan wel verhuren maar de klappen vallen bij de huurders. De link met de brommer heb ik nog niet gelegt, maar thanks DR.

en laura niet alleen de roof is on fire de rest ook
www.stormchaser.nl Ocean Rodeo,Hb-surfkite,dakine en billabong

mocem 18 May / 2010 / 16:56

er hing nog wel een oud kiteboard aan de muur van de waterski hut. had ik hem toch moeten jatten toen ik er ben wezen stappen.

mocem had een 3 sterren sessie in Castricum aan Zee met maar liefst 18 - 27 knots op zijn Ozone C4 (2010)

mkite 19 May / 2010 / 05:52
Quote: mocem - 18 mei, 2010 (17:56)
er hing nog wel een oud kiteboard aan de muur van de waterski hut. had ik hem toch moeten jatten toen ik er ben wezen stappen.