Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
rhino7 had een 3 sterren sessie in Isla Canela met maar liefst 15 - 17 knots op zijn North Evo (2010)
Registreerde: 11 September 2007
Afgelope maanden ben ik aan het sparen geweest voor een motor maar door nogal wat dingen in mijn omgeving geef ik dat toch even op en word het een camper. Ja ik weet het het lijkt er niet op maar is niet slecht. Op het KBO heb ik toch ervaren hoe rlxt het is om er 1 te hebben zeker wanneer je vaker evenementen afgaat.
Graag zou ik even wat tips willen waar je op moet letten als je er 1 uitzoekt m.b.t. het kitesurfen.
Kan je je spullen kwijt, en andere dingetjes waar ik misschien niet aan zou denken.
Ik neig nu erg naar zo'n soort camper 4 pers. dus kan er met vrienden europa mee door crossen.
Alvast bedankt