KiterShorty had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 27 - 35 knots op zijn F-One Bandit III (2010)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Gijshigh had een 0 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Smoke (2010)
KiterShorty had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 27 - 35 knots op zijn F-One Bandit III (2010)
Registreerde: 18 May 2009
Excuses voor de late reactie, werk, werk, werk Nog even het boardje online bekeken:ik zie verschillende foto's (andere maten waarschijnlijk) en ze hebben allemaal één ding gemeen: een behoorlijke rechte shape. Absoluut geschikt om met voetbanden te kiten, maar in mijn ogen minder lekker strapless.Verder wil ik toch alle verkopers en fabrikanten op het hart drukken: zorg dat je bij waveboards alle gegevens vermeldt!!!!!!!Je hebt niets aan de lengte alleen. We willen weten: lengte, breedte, rocker, dikte, liefts nog volume en gewicht, breedte 1 ft off (nose & tail) en materiaal!De shapers weten het, wij weten het, jullie zouden het moeten weten, dus zorg dat het er bij staat
Als ik het goed begrijp uit je verhaal kan ik als beginner dus beter voor de Freestyle Fish gaan dan voor de Kontact.
Ik heb al meer gelezen dat die voor groten golven is en voor gevorderde riders, wat ik niet ben en de golven hebben we ook meestal niet.
Bovendien is de freestyle fish een stuk breder en deze fungeerd volgens mij ook beter als licht weer boar of niet?
Bovendien kan ik op de freestyle fish vanwege de skyhooks een beetje makkelijker proeven aan het strapless kiten wat me echt te gek lijkt!
2 voor je reactie, thnx!
~Hangloss is echt een top medium!