Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
rubenkoster had een 4 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 19 - 25 knots op zijn F-One Bandit III (2010)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
rubenkoster had een 4 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 19 - 25 knots op zijn F-One Bandit III (2010)
Lars_023 had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 16 - 18 knots op zijn Ozone Enduro (2016)
bart13 had een 4 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 27 - 31 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)
Registreerde: 25 June 2009
Het ging hier om een voetballer met zwakke knieen, die er echter zelf voor koos om niet stoppen met zijn sport.
De werkgever had hem, na diverse langdurige sportblessures, meermalen gewaarschuwd dat het zo echt niet langer kon en gezegt dat hij moest stoppen met voetballen.
Toen hij voor de zoveelste keer voor langere tijd niet kon werken, was de maat vol.
De werkgever wou hem eigenlijk helemaal geen ziektegeld meer uitbetalen, maar dat vond de rechter te ver gaan.
Korten met 30% kon wel.
Hier is toen vrij veel over te doen geweest, want waar trek je dan de lijn?
Zover ik weet is er daarna wettelijk gezien nog niks verranderd.
Oftewel, als je te (?) vaak gebleseerd raakt, kan je werkgever van je gaan eisen dat je stopt met de bewuste risicovolle sportactiviteiten.
(Als er een duidelijk verband is tussen de sportactiviteit en het ziekteverzuim)
Ik heb mezelf voorgenomen om niet meer op te gaan scheppen over mijn blessures en op de vraag "hoe is het gebeurd?" voortaan te antwoorden met "daar praat ik liever niet over"
Als dan alsnog een antwoord wordt verwacht, moet daar t.z.t. nog even over nadenken.
Ik start dit niet om een hele discussie te starten over hoe onozel, of terecht de uitspraak van deze rechter is, maar ik had wel een vraag :
Hebben jullie hier al eens mee te maken gehad en zo ja ; Hoe gaan jullie hier dan mee om?