Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
MV87 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 27 - 35 knots op zijn Best Kahoona (2009)
dapee2 had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 24 - 26 knots op zijn Naish Pivot (2023)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Registreerde: 12 December 2010
ik zit met het volgende : mijn ogen kunnen slecht veel zonlicht verdragen en heb daarom altijd een zonnebril op.
ook al schijnt de zon niet, heb ik hem op.huisarts en ziekenhuis kunnen niet een goede verklaren hiervoor geven.
nu ga ik in mei starten met kite-lessen te volgen en wil niet heel lang daarna op eigen krachten zelf het water op.
het liefst natuurlijk met heel veel zon, vandaar mijn vraag : heeft iemand een goeie tip voor mij om toch lekker te
kunnen kiten zonder al teveel last van de zon te hebben?en tips voor een goeie zonnebril natuurlijk
groeten Chris