Lars91 had een 5 sterren sessie in Workum met maar liefst 15 - 19 knots op zijn SlingShot Fuel (2007)
dapee2 had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Naish Pivot (2021)
Roderick had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 10 - 15 knots op zijn North Rhino (2009)
Reindert94 had een 4 sterren sessie in Blankenberge met maar liefst 18 - 23 knots op zijn Airush Wave (2016)
promille4 had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 13 - 20 knots op zijn Airush Lithium (2011)
kobrin had een 3 sterren sessie in Oosterschelde - Oesterdam met maar liefst 17 - 21 knots op zijn Ozone Catalyst (2014)
Registreerde: 06 June 2011
Ik ben compleet nieuw op het gebied van kiteboarden en wakeboarden.
Nu is het zo dat ik heel graag wil kiteboarden, in augustus begint mijn kitesurf les.
Naast mijn ligt er een cable baan in het water om te wakeboarden, hier wil ik ook mee beginnen.
Is het verstanding om te beginnen met wakeboarden om vervolgens te gaan kiten? Of is de techniek anders?
Ik wil alvast een board aanschaffen maar las dat die vrij prijzig zijn, zijn een wake & kite board idem aan elkaar?
En kan iemand een goede kiteschool adviseren in Noord-Holland, ik woon zelf in Heerhugowaard.
Groet.