gijssmit1994 had een 3 sterren sessie in Terschelling Noordzee met maar liefst 13 - 16 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
casp12 had een 4 sterren sessie in Grevelingenmeer - Grevelingendam met maar liefst 12 - 18 knots op zijn Naish Park (2012)
Okke had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Best Bularoo (2008)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)
casp12 had een 4 sterren sessie in Grevelingenmeer - Grevelingendam met maar liefst 12 - 18 knots op zijn Naish Park (2012)
Registreerde: 24 March 2012
Even een vraagje; weten jullie toevallig of je op een of andere manier een lus (die aan het einde van je lijnen, die je gebruikt om aan je lijnen aan je kite vast te maken en andersom) vast kan maken aan een andere lus.
Het probleem is namelijk dat ik een bar heb met aan de middellijnen een lus, nou heb ik een nieuwe kite alleen die heeft ook een lus aan de middellijnen connecties. Ik kan wel mijn andere bar pakken, maar die vind ik midder prettig.
Ik hoop dat jullie het allemaal een beetje begrijpen :) haha
Casper