het probleem is dat het plastic folie een bepaalde dikte heeft. De naden zijn gestikked met dit folie erop, uiteindelijk gaat dit folie er ook in de naden af en verliest de naad zijn kracht. Je krijgt de tube dan nooit meer echt goed hard en uiteindelijk zal het stiksel gaan loslaten.
Ik raad je aan deze kites te laten liggen en voor 200 eu extra 2002 kites te kopen.
North Rhino 1 is enige 2001 kite die niet delamineert, deze kite komt uit 2de helft van 2001.
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Ik heb al wat anders gevonden. Skoop 1. Dat lijkt me wel wat. Ga t gewoon proberen en zie wel
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Registreerde: 24 October 2001
Ik kan 3 wipika airblasters kopen uit eind 2001. Nu hoorde ik dat die kunnen delaminere :?:?:?:?:? Wat is t precies en hoe kan je t zien. En komt dat altijd voor of moet je net pech hebben? Khoor t wel
mzzls Mitch!
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)