Skateboard helm voor gopro met kiten, goed plan?

Door: Robberthesp Reacties: 7 Hits: 1303
Robberthesp 19 October / 2013 / 15:02
Hi all!Ik heb een gopro die ik aan mn harses wil vastmaken. Helmpje komt daarbij van pas uiteraard en ik heb nog een skateboard helm liggen.Een simpele met 6 kleinere gaten bovenop en twee grote aand e voorkant en twee aande achterkat dus er kan water uit weglopen.Prima idee om deze te pakken? Of is het toch beter om een surfhelm te kopen. Ik vind het een beetje zonde om straks een gopro plakker te verprutsen omdat ik hem niet op de geschikte hem plak.. Top als iemand kan reageren die hier wat ervaring mee heeft!
more wind please

Robberthesp had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 20 knots op zijn Airush Lithium (2012)

geloof 19 October / 2013 / 16:59
De gemiddelde skatehelm is prima geschikt voor het water hoor! De ronde gopro-plakker past overigens niet bovenop ieder helm (skate/snowboard/kite). Wel even lijntje eraan he?
http://www.kiteventure.nl | school | shop | travel --> CrazyFly | Eleveight | Ownin | PLKB | Shinn | Ventum | Vimana | Zeeko

Robberthesp 19 October / 2013 / 17:01
Ik ga een poging wagen! Thanks!
more wind please

Robberthesp had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 20 knots op zijn Airush Lithium (2012)

AaronXwatersport 22 October / 2013 / 16:17
Zou wel opletten met wat voor helm je hebt. Mijn skate helm heeft zacht foam aan de binnenkant, dat laat zeker los na paar keer in de zee gebruikt te hebben, grote verschil met watersport helmen is dat ze ander materiaal bedekken voor de binnenkant.
Movement Sports // Surfschool + Shop // Best - Brunotti - Ion

geloof 22 October / 2013 / 20:50
Er zijn ook genoeg skatehelmen die hetzelfde binnenwerk hebben als watersporthelmen. Van skaten ga je zweten.
http://www.kiteventure.nl | school | shop | travel --> CrazyFly | Eleveight | Ownin | PLKB | Shinn | Ventum | Vimana | Zeeko

Robberthesp 25 October / 2013 / 15:52
ja die van mij is gelijmd en deels met klitteband. heb em afgelopen zondag gebruikt en ging prima.
more wind please

martin404 25 October / 2013 / 22:44
Om de zoveel tijd vraagt er hier iemand of wij z;n gopro in het water hebben zien liggen.
Ik zou never nooit op lijm of klitteband vertrouwen en dus altijd een extra touwtje of ty-rap gebruiken.
No kite related brand affiliations

Robberthesp 25 October / 2013 / 23:24
Zeker! Heb een oranje floater er achter zitten en een touwtje door de gaten van de helm gelusd. Moet goed komen!
more wind please