Vind het nogal een marketing verhaal, de GTS3 is in alles beter dan de GTS2 etc... Feit blijft dat een 5 struts kite vaak stabieler is dan een 3 struts kite. Mijn advies: testen voor je koopt.
@ Stevie,
Fijn dat je de van ons "geleende" teksten grotendeels hebt verwijderd, het was je dus duidelijk waar het over ging.
Jammer dat je echter op geen enkele manier reageert op onze oorspronkelijke vraag of die van de andere Core-school over het gebruiken van hun foto.
Ik hoop voor je business dat je benaderbaarder bent voor klanten.
Ik geef je gelijk Frank82. Het is nog altijd persoonlijk en testen is belangrijk. Je kan ten allen tijden materiaal bij ons uitlenen voor te testen trouwens.
Had je beter niets over kunnen zeggen. Gekopieerde tekst word niet gewaardeerd door google.
Registreerde: 17 July 2006
We hebben CORE GTS2 en CORE GTS3 naast elkaar vergeleken en onze bevindingen kort verwerkt. We hebben dit ook proberen als nieuws te krijgen maar blijkbaar zit er "censuur" op Hanglos :-)
Registreer je ook als gebruiker zodat je mee producten kan beoordelen en zelf kan aanbrengen. Bij registratie krijg je automatisch een kortingsbon van 5% op een potentiele aankoop.