Joh het is 1 april maak je niet druk
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Meer tijd om te kiten dus Richard ipv te ouwehoeren en filmpjes te posten op kitehigh
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
1 aprilgrap? Site is uit de lucht!
et1961 had een 4 sterren sessie in Neeltje Jans met maar liefst 18 - 24 knots op zijn Crazy Fly Sculp (2017)
Ja bizar hoor...
Ik heb voor de zekerheid het alternatief hier alvast aangemaakt:
Domeinnaam lijkt helemaal ontkoppeld van de hosting. Dus als het een 1 april grap is pakt Evan het in ieder geval grondig aan ;-) http://whois.domaintools.com/kitehigh.nl
Mag ik hier mod worden? Of gaat dat niet door bepaalde affaires met verenigingen.
Heeft nu wel lang genoeg geduurd. Ik merk dat ik er redelijk onrustig van begin te worden
Jelle_vw had een 4 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 18 - 25 knots op zijn Ozone Catalyst (2015)
Heeft nu wel lang genoeg geduurd. Ik merk dat ik er redelijk onrustig van begin te worden
Ik herken het, zit al bij stichting correlatie en slaap ,s nacht niet meer
WTF is dit nu weer?
Kenneh we geen giro 555 hiervoor starten oid?
Was/is het een geld probleem dan?
Wel jammer want hun windpagina gebruikte ik graag.
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Ik vermoed dat de invloed van Erdogan zijn werk doet. Ze zijn onder ons kitevrienden. Was leuk jullie gekend te hebben......
Jammer dat Kitehigh gestopt is. Zou fijn zijn als Hanglos een even goede pagina maakt met de actuele winddata. Dat was één van de redenen voor mij om de pagina regelmatig te bezoeken.
@ Frank Lorier: Kiteweer pagina van hanglos gebruikt ook de actuele winddata van de KNMI/Rijkswaterstaat stations.
@CTDekke; Ah das grappig; dus morgen weer online? Hij draait op hetzelfde ip adres als www.kitehigh.nl ieg!
Een hele goede 1 april grap dan toch? Wel apart dat aftellende klokje inderdaad!
Gyttja had een 4 sterren sessie in Hoekipadijk met maar liefst 20 - 31 knots op zijn Vantage Vulture (2019)
Upgrade zou inderdaad niet misstaan. De oude site was nogal een antiek puzzelstuk. Nou ja, gelukkig is het geen grijze wolf die de stekker eruit geblazen heeft. Ik wacht in spanning af.
Leve Hanglos en Kitehigh. Zij maken mij allebei blij....
Amen.
Oh, en er loopt nu een countdown met nog 30 minuten te gaan.
Jelle_vw had een 4 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 18 - 25 knots op zijn Ozone Catalyst (2015)
Spannend hoor nog 14 minuutjes, eens kieken wat er kebeurd.
Kitehigh is weer on-line met een nieuwe lay out of hoe dat ook heet
Gyttja had een 4 sterren sessie in Hoekipadijk met maar liefst 20 - 31 knots op zijn Vantage Vulture (2019)
Registreerde: 07 April 2007
Eergisteren aangekondigt en nu een feit !
Kite High gestopt, wat een ellende !
http://www.kitehigh.nl/forum/