Zit-trapeze of rugband

Door: De Slet Reacties: 17 Hits: 1305
johndoe 20 June / 2004 / 20:28
Wat is nu btr om te mee te surfen. Ik zie veel mensen een rugband gebruiken, maar is dat niet slecht v je rug en kan tie niet afglijden. Kwil wat nieuws kopen maar weet nu niet wat ik moet nemen. Graag wat advies en ervaringen

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Fre 20 June / 2004 / 20:40

iedereen zijn voorkeur denk ik

misschien is zo een waist trapeze voor iets meer gevorderden, kweet het niet :)

ik heb zit trapeze, en ben niet van plan een nieuwe te kopen voor die versleten is ...

Nemo 20 June / 2004 / 21:10
Is puur een persoonlijke keuze.  Heb zelf een zittrapeze, maar ga binnenkort eens een heuptrapeze gebruiken.  Slecht voor je rug is ie zeker niet, integendeel.  Een heuptrapeze zit hoger, dus meer steun in je rug.

RoyE 20 June / 2004 / 21:28
Even tussendoor: denk dat je een waist trapeze bedoelt, want een rugband is iets anders en dat kan ik je niet aanraden...

Fokke 20 June / 2004 / 22:36
aaah de peter lynn rugband voor je quad handles... waaah8)7 daar heb ik echt slechte ervaringen mee!
NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

Zomer 20 June / 2004 / 22:49
Jongens, jullie bakken er helemaal niks van, kiten met trapeze is voor chickens, als je een echte man wil zijn moet je gewoon zonder trapeze varen, das pas beulen!>:)

FrEeZe 20 June / 2004 / 23:08
in-hooked stond in je avatar toch ZOMER? ;)

dom 21 June / 2004 / 08:13
denk dat hij het gister een keertje un hooked heeft gedaan want nu staat er brakste schakel:p
F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

RobbyNitroz 21 June / 2004 / 11:28

ik vaar zit

2 heups geprobeert maar kreeg ik last van mun rug

vorige week een dakine heup geprobeert.....nergens last van....:)

alleen bij die dakines gaat je haak van rechts naar links....opzich wel leuk gevonden alleen als ik van switched omspring dan blijft die haak nog even aan de verkeerde kant zitten :?

ik denk dat ik naar heup overstap omdat ik meer bewegingsvrijheid heb....haak trekt wel meer naar boven toe dat vind ik nadeel maar bij die dakine valt dat dus wel mee :)

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

TheGoose 21 June / 2004 / 11:34
ik heb gehoord dat die mystic waist trapeze's ook zwaar relax zijn??
[Da Hills Kiteboarding ]

flAsHboARdER 21 June / 2004 / 12:20
Robby, welke dakine heb je het over?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results. "Albert Ei

flAsHboARdER 21 June / 2004 / 12:23
jeppie, met de mystic trapeze, kun je nooit zonder pak varen, de binnen kant is zo gemaakt dat je huid gaat scheuren...
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results. "Albert Ei

MAGIC 21 June / 2004 / 12:37
Als ik jou was zou ik gewoon allebij trapezes, heup en zit uittesten!
www.antixsports.com More than kiteboarding!

Zomer 21 June / 2004 / 12:53
dom, je zit er weer helemaal naast, er stond overduidelijk unhooked en om mijn woorden kracht bij te zetten zal ik speciaal voor jou mijn vorige avatar nog eens uploaden. Maar verder heb je helemaal gelijk hoor, unhooken is niet mijn ding.

kiteboardertje 22 June / 2004 / 08:22
rob had mijn veel te grote dakine tabu aangedaan hij moet een kleinere nemen
http://www.KbWorks.nl

flAsHboARdER 22 June / 2004 / 08:29
ik heb ook die tabu sinds zaterdag. Top ding...

Fasje 22 June / 2004 / 11:35
ik heb nu een paar dagen een Dakine Pyro waist geprobeerd (na altijd zit te hebben gehad) en hoewel het wel meer bewegingsvrijheid geeft aan je benen (plank aandoen enzo gaat veel soepeler) ga ik van t weekend die Dakine Fusion zittrapeze kopen want doordat die waist hoger op mijn lichaam zit, kan ik bijna niet meer bij mijn depower strap (als ik mijn bar loslaat, kan ik er nog maar net bij) Bovendien worden mijn boobies een beetje geplet door de waist en doen mijn ribben pijn.  Maar ja, ik ben dan ook een meisje...
dress to kick ass by www.kitechicks.com

RoyE 22 June / 2004 / 11:47

Als je boobies platgedrukt worden zit je trapeze volgens mij echt te hoog. of hij is veel te groot...