Niet te vergelijken !
Wakeboarden is saaaaaaaaaaaaaaai, voordeel is wel dat het er nu perfect weer voor is en dat de kiters maar op wind moeten wachten, maar ik heb het er graag voor over.
NIETS komt in de buurt van het kiten_/-\o_
Werkt niet in firefox .... Aaaargh :(
Wat ik wou vragen is:
*verschillen kiten vs wakeboarden (buiten de kite natuurlijk)
*als wakeboarder gaan kiten? Doenbaar? Moeilijkheid
*als kiter gaan waken? Doenbaar? Moeilijkheid?
Thx
Dude wakeboarden is gaaf ik ga het liefst naar een cablepark als het niet waait. De hardcore wakemoves leer je daar en dan is het een eitje met kiten. Kiten is vergevingsgezinder en minder hard voor je lichaam. Ik vind de combi perfect. Als een waker gaat kiten is dat makkelijker voor hem als dat een kiter gaat waken, zeker weten. Ik heb persoonlijk meer achter de boot gedaan en dat is het meest zwaar en moeilijk.
Probeer een keer te kiten Wakeboarder zal je het zien.;)
En de guyz hierboven doe"s normaal is gewoon een vraag.
Ga volledig met Nick akkoord ... Is anders en is goed als aanvulling voor de niet winderige dagen ... Niet altijd natuurlijk want het kan soms wel zwaar zijn voor je lijf ... het verveelt ook iets sneller omdat je niet zoveel vrijheid hebt dan bij kiten. Ik denk ook dat de level van de rider bij een kiter minder hoog moet zijn om fun te hebben dan bij waken ... Nog vragen?
Hey Nick we gaan tegenwoordig altijd akkoord 8)7 ben je je leven aan het beteren? >:)>:););)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Ik ? Neej man ben te oud om nog te bezinnen ;-) Zo zie je maar Nick dat wijsheid met de jaren komt hé.
Nog 1 opmerking voor Wakeboarder ... Bij kiten is de vliegercontrole het allerbelangrijkste en het moeilijkste
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
over een jaar kan Ruubs deze:
http://www.wakeboarder.com/videos/seanobrienosmosis540.mov
Wat zeg ik als ie em ziet gaat ie het doen...hahahaha
DIE IS BRUUUUUUT.
alleen kan dat niet met een kite(of tog wel:?:?:?)
maar ziet er in iedergeval uber bruut uit_/-\o_
Joost- had een 4 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 24 - 27 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)
Registreerde: 21 June 2005