Wakeboarden vs kiten

Door: Wakeboarder Reacties: 49 Hits: 4385
Nick 21 June / 2005 / 15:59
Je hebt er zeker wat aan Nemo maar je moet je wel bedenken dat het in principe de hele tijd voor de wind varen is. Je kant alleen aan als je wilt carven of een trick wilt doen en met kiten vaar je over het algemeen op je kant. Gewoon doen is nog leuk ook;)
IF IT SWELLS, RIDE IT

Nick 21 June / 2005 / 16:09
IF IT SWELLS, RIDE IT

coenjegoof 21 June / 2005 / 16:43
jaah man zeker doen! ik heb ook nooit kite les gehad!! ( alleen basics op strand enzo)! ben een aantal keer gaan wakeboarden totdat ik het helemaal onder de knie had en dat komt gewoon super overeen met Kiten! zeker keertje proberen! dan kun je daarna tenminste op je kite gaan focussen:)
www.geefm

bode 21 June / 2005 / 16:45

Begin nooit aan wakeboarden.;)

Fack ik heb nu nog spierpijn van zondag. Kiten is veel relaxter8)

Als je maar gelukkig bent

Vliegermannetje 21 June / 2005 / 16:49
Ziet er echt vet uit! Waar is zo"n cable parc dan dichtbij utrecht? lijkt me wel interessant:
Shut the fuck up and LOOP that shit!

Fritss 21 June / 2005 / 17:22
Almere

Carver 21 June / 2005 / 19:17
Spierpijn krijg je zeker.. maar je armen worden ook aanzienlijk dikker dan bij het kiten, gezien het feit je in principe de hele dag unhooked kiteloops aan het boeken bent als je jumpt en dat komt het kiten ook ten goede op den duur.. 8)

dom 21 June / 2005 / 19:40
ik ga morgen waarschijnlijk weer ff achter de mastercraft, damnd mooi weertje mooi bootje muziekje pisje, wakeboarden is vet:) alleen is kiten vetter. alleen voor dit soort dagen dat je t te slecht trekt om niet het water op te kunnen vanwege windgebrek is waken gewoon ideaal_/-\o_
F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

bode 21 June / 2005 / 20:31

Wakeboarden is zeker een goed alternatief voor de windloze dagen.

Alleen zijn de railys en backrolls een stuk moeilijker. Een kite is een stuk vergevingsgezinder.

Zondag voor het eerst gedaan. Met starten wilde ik gelijk hoogte proberen te lopen8)7!!!!

Ik ging dus gelijk zwaar op mn smoel.

Nick zat lekker aan de kant met zijn gebroken voetje ons maar aan te moedigen dat we van alles

moesten doen maar er is niks gelukt.

effe door oefenen dus8) 

Als je maar gelukkig bent

ErikE 21 June / 2005 / 22:20
hahaha ik heb wel lol gehad zondag.... ook al stond ik aan de kant met me verbrande poten B) je kan bijna alles leren dus gaat allemaal wel goed komen met ons...

Wake 21 June / 2005 / 22:20
gewoon genoeg wakeboarden, dan heb je ook geen last meer van spierpijn.

Nick 21 June / 2005 / 22:22
Hey Er!k dat ben jij dus....hoe is het met knie?
IF IT SWELLS, RIDE IT

Vliegermannetje 21 June / 2005 / 22:53
  Nouja, moeder natuur zorgt voor wat verlossing het komende weekend.. volgens www.windguru.cz wordt het redelijk varen aan zee_/-\o_
Shut the fuck up and LOOP that shit!

johndoe 21 June / 2005 / 22:58
wakebaorden is leuk maar die prijzen.... 35 pleuries v 2u bij Best (ja is een plaats bij Eindhoven) en dan heb ik t nog niet over de koster om er te komen...

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

haaaanz 21 June / 2005 / 23:07
hmmm in almere kun je voor 22 euro en van ben je 2 uurtjes zoet :) ik ben er morgen in ieder geval om 15 uur, nog meer?

Stan 21 June / 2005 / 23:22
2 uur 8)7, na een half uurtje voelde uw armen nie meer!!  Is wel leuk voor de rest.

Nick 21 June / 2005 / 23:24
Ja Stan maar jij bent het zwitsal jongetje je had ook al last van zere handen met de ssbar:0
IF IT SWELLS, RIDE IT

Stan 21 June / 2005 / 23:46

Hee ruuuuustig hé.  :)  t Gaat al heel wat beter met m"n handen, het eelt begint te komen.   kHad die dag bijna 6 uur op"t water gezeten... kwilde gewoon even zeker zijn dat niet aan m"n bar lag. 

repsaj 22 June / 2005 / 08:08

@NN: thanks!

@dom: mastercraft

Wake 22 June / 2005 / 08:16
Bij Aquabest is het 23 euro voor 2 uur hoor.

dom 22 June / 2005 / 08:28
misschien huurt papa wel een wakeboard??? ik heb zin in vanmiddag hoop maar dat  t doorgaat dan zit ik rond een uur of 11 op t water_/-\o_
F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

ErikE 22 June / 2005 / 10:02
@nick: diep 2degraads uiteindelijk, ik mag alweer douchen :) links is met een weekje weer ok en rechts duurt nog wel ff ben k bang. ze hadden t vel losgetrokken maandag in beverwijk en dat doet verrot zeer kan er nu ook bijna niet op staan... maar goed heb je wel is he...

kitertjuh 22 June / 2005 / 10:43

sterkte.

bij ons hebben ze vorigjaar de cable weg gehaalt op een meer. was wel jammr:(

----> K I T E S T U F F . N L 

coenjegoof 22 June / 2005 / 17:29
Wakeboarden Rulezzzz_/-\o_ ! merk je wel in je armen de dag erna:P
www.geefm

haaaanz 22 June / 2005 / 20:34
was toppie in almere, vette railey"s gesprongen :D en voor 2 uur betaald en 3 uur uiteindelijk gevaren, hoe relaxed :D, nu hopen dat ik morgen geen spierpijn heb......... ben wel verbrand, kan nu nog steeds het drijfvest zien dat je aan moet................