Doen, is een goede kite om het mee te leren, zit recon II op en die grote dikke stalen noodknop.
Ook prima kite om vet mee te beulen.
12m is goede maat.
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Owke dan bedankt voor jullie reacties. Weten jullie overigens een website waar ze prijzen ook online hebben staan. Heb al een aantal sites bekenen maar daar is het online assortiment een beetje magertjes.
Erwin
@SS ik zie hetlemaal geen prijzen bij de CO2 staan op die site. Overigens compleet bedoel je neem ik aan:
- Kite
- bar
- pomp
- tas
Geen board zeker?
Ik ben nu ook op 2 andere kites gestuit en zijn ook goed betaalbaar.
- Gaastra Force
- Gaastra Vision
Hoe zijn jullie gedachten over deze kites. Het zijn beide 2005 types.
Bedankt SS Jiple.
Iemand nog iets te zeggen over de Gaastra Force of de Gaastra Vision of dat wat voor een beginner is uiteraard een 12m2 dan.
Registreerde: 05 August 2005
Hoi,
Ik heb vorige week Zondag kite les gehad en dat beviel me best goed. Ik ben nu dus aan het overwege om een kite te kopen. Nu ben ik op de "Cabrinha Kite CO2 2005" gestuit. Nu vroeg ik me dus af is deze kite geschikt voor mij als beginner? Wil uiteraard wel wat voor wat langer kopen dan enkel een beginners kite. Het zou dan overigens een 12M2 worden. Ik weeg zelf 65kg.
Iemand die mij wat advies kan geven?
Weccop