Mystic Warrior

Door: Rene1983 Reacties: 22 Hits: 1275
Rene1983 19 August / 2005 / 15:21

Hoi,

Ik heb een tijd geleden wat meningen gevraagd over trapezes, na wat reacties ben ik gaan passen en kijken in de shop en heb ik een Mystic warrior gekocht! Een superfijne trapeze de stabiel zit en die mij de nodige ondersteuning geeft in mijn rug. Wat blijkt alleen na 2 weken redelijk intensief gebuik beginnen overal achter en rond het klitteband enorme slijtageplekken te ontstaan. De haakberschermer (of hoe dat kussentje ook heet) is een pluizig schaap geworden en het klitteband laat los van de band die om je heen zit. Heeft iemand anders hier ook al ervaring mee?? Is het normaal dat dit zo snel lelijk wordt en slijt?? Wou er eigenlijk even mee terug naar de shop denk ik..........of is dit gebruikelijk??

Groetjes,

Rene

Rene1983 had een 3 sterren sessie in Monster met maar liefst 19 - 24 knots op zijn F-One Bandit IV (2011)

repsaj 19 August / 2005 / 16:12

hey rene, ik heb precies het zelfde met mijn darkrider. het probleem is bij mystic dat ze blijkbaar nogsteeds niet begrijpen dat ze het klitteband om moeten draaien, die harde haakjes trekken idd het hele stof op die plate waar de trapezehaak aan zit naar de gruzelementen. ik twijfel ook om terug te gaan...

..tenzij iemand mij kan vertellen waarom je de klitteband niet om zou draaien?

Karin 19 August / 2005 / 16:18
gewoon terug met die handel, heef tje toch genoeg geld gekost?

Jurrien 19 August / 2005 / 16:35
Prolimit of Da kine volgende keer dan maar?;)
---===Kitefabriek IJmuiden===--- Kite reparaties zoals het hoort! facebook.com/kitedokter

Joost- 19 August / 2005 / 17:18
Bij mij is precies hetzelfde geval. Mijn speadercover is ook aan het pluizen door het klitten band. En mijn klittenband gaat op de naad dat het gestickd is los. Nu denk ik dat het altijd zo zal zijn en neem ik het op de koop toe, hij zit tenslotte wel erg lekker.

Joost- had een 4 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 24 - 27 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)

Rene 19 August / 2005 / 18:10
de naad van de klittenband die uitscheurt moet je wel gewoon mee terug gaan naar de winkel. Dan word het als het goed is gratis gerepareerd
ss

Stan 19 August / 2005 / 20:11
Hoi, heb het zelfde probleem.  "k Heb er wel op tijd iets aan kunnen doen.  Gewoon een een doekje tegen plakken Zie foto.

zoontje 19 August / 2005 / 20:42
ik weet niet hoe dat bij andere shops zit maar bij natural high op de brouwersdam krijg je wel de juiste haak beschermer er bij waar klitteband op zit en hier heeft mystic al lang wat aan gedaan hoor jongons maar je maar nie druk, als het goed is kan je die gewoon omruilen in de mystic shop waar je em hebt gekocht
no balls no glory

CharlieMerle 20 August / 2005 / 12:46
Stan de man _/-\o__/-\o_
huh?

LitlleTom 20 August / 2005 / 18:35
Wat is de kleinste mystic warrior nu? :
SS, Mystic, F.one boards

EscalatE 20 August / 2005 / 19:34
ik heb alvast geen enkel probleem met mijn warrior!

zoontje 20 August / 2005 / 19:46
xs goed voor jou tom
no balls no glory

repsaj 20 August / 2005 / 19:55
cool!

LitlleTom 20 August / 2005 / 20:21
en roy kan het weten :P je kent me amper mischien ben ik zoon dik fet fatserig kind...
SS, Mystic, F.one boards

LitlleTom 20 August / 2005 / 20:23
mn andere trapeze zuigt echt paupe ding!
SS, Mystic, F.one boards

Dennisgij 20 August / 2005 / 21:29
Stel je niet aan tom! Je hebt nu een Dakine Tabu, super mooi ding! Ik zou die gewoon houden...
MYSTIC / PETER LYNN / XENON

LitlleTom 20 August / 2005 / 21:34

Hij zit niet goed! dus weg met die troep
is geen troep ofzo maar is mij niet helemaal gegoten...

SS, Mystic, F.one boards

Les_Ourmes 21 August / 2005 / 00:44
Ik heb ook een Mystic Warrior (sinds 1 week) maar is perfect. Geen probelemen mee. Maja heeft ook nog maar 2 dagen gewaait sinds ik hem heb gekocht.B)
Losssss

johndoe 21 August / 2005 / 13:13

@ Rene1983  als je dat klitteband omdraaid dan helpt t je pak naar de jankers.

en ik vaar der nou al een flinke tijd mee en hij word er niet slechter op.

voor de rest is het gewoon een ongeloofelijk top ding_/-\o_

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

LitlleTom 21 August / 2005 / 16:37
Wie heeft er toevallig een XS liggen?
SS, Mystic, F.one boards

Joost- 21 August / 2005 / 22:44
ZOON je wilt dus zeggen dat de haak beschermer veranderd is en dat wij een oude hebben. De nieuwe heeft dus 1 met klittenbnd erop zodat deze ook nog eens plakt? Als dat zo is dan ga ik even langs eurofun. Heb het nu namelijk opgelost met een stuk klittenband erop te plakken net als stan met een doekje heeft gedaan.

Joost- had een 4 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 24 - 27 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)

Rene1983 22 August / 2005 / 08:27

Thnx voor reacties ik zal is terug gaan naar de shop en ff checken wat ze er van zeggen en of ze idd een andere haakbeschermer kunnen regelen. In ieder geval moeten die stiksels van het klitteband beter vast gezet worden! Zo blijven we bezig met ons materiaal he.....:Z

Rene1983 had een 3 sterren sessie in Monster met maar liefst 19 - 24 knots op zijn F-One Bandit IV (2011)

zoontje 22 August / 2005 / 10:22
yupssssss
no balls no glory