Wel dom van die Tom om te gaan kitesurfen met een aanwakkerende storm.
Leer je hier op het forum toch meer, http://www.hanglos.nl/asp/forum/topic.asp?topicid=7265
Nu proberen ze van uit de overheid ongelukken te beperken, en leert die zelfde overheid onze basis-school scholieren om levensgevaarlijke toeren uit te gaan halen
"t kofschip was geloof ik de les die erbij hoorde:
kitesurfen: -en = kitesurf
"t kofschip, dus t : gekitesurft
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
"t kofschip
hele ww van kitesurfen
-en
kitesurf
dus is het gekitesurft
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
gekitesurfed lijkt me?
of kitegesurfed
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
tgoh wie let daar nu toch op? Naish kiter schrijft gevraagd zelf met een t. nl. Gevraagt :)
no offense ofcouse
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Registreerde: 20 February 2005
tijdens deze winterdagen kwam ik dit tegen in het studieboek van mijn kleine broertje. Ik wou het toch even met jullie delen
:
SPELLING:
opdracht: Schrijf het werkwoord dat tussen haakjes staat in de juiste spelling:
som C: Tom heeft gisteren tijdens de (aanwakkeren) storm (kitesurfen) op het Veluwemeer.
hoe zou het toch komen dat er steeds meer jeugdige kiters komen???
bron: Nieuw Nederlands, Wolters-Noordhoff Groningen