Dat werkt, bij de bali mogen ze niet in je tas kijken, het is nl geen doane. Als die tas gewoon onder de 20kg is heb je geen probleem. Als ze vragen wat erin zit zeg nooit het woord "surf" of kite oid. Zeg gewoon golf spullen of kampeer uitrusting verzin maar iets, ik heb nog zo nooit ergens bij hoeven te betalen.
Doe altijd mijn kleren in mijn handbagage en check alleen de kiteshit in.
En als je met een groep gaat is het misschien handig om niet als een grote club aso"s te gaan inchecken.
2 kites, een boardje en een boardshort weegt toch niet zoveel?
transavia maakt nergens een prbleem van
dennis 29kg en 12 kg handbagage
roy 28kg en 9kg handbagage
doen niet moeilijk en heb nog nooit wat hoeven betalen voor me bagage tis zelf 1 keer zover gekomen dat we de supervisor hebben gehaalt en dan net zo lang ouwehoeren en dan word de rij steets grooter en dat wijfie achter de balie krijgt het al warm. dan mag je meestal zo door en je hand bagage moet je nooit laten wegen. dus als je met meer bent ga apart inchecken en neemje hand bagage niet mee naar de desk als ze moeilijk doen over het gewicht van de bag zeg je gewoon kheb geen hand bagage ofzo en als ze vragen wat er in zit gewoon kleren zeggen en blijven lachen zonder rood te worden
En als ze toch moeilijk gaan doen, moet je gewoon je piemel laten zien..
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
noord is side van links
wind komt daar bijna altijd uit die richting of soms een beetje aflandig
er zal wel ergens op het internet een plannetje beschikbaar zijn waar je in detail de kustlijn rond jasmin village kunt terug vinden
Registreerde: 22 February 2005