Bagage

Door: Flag Reacties: 15 Hits: 901
Flag 25 January / 2006 / 19:57
Ik ga binnenkort op vakantie. Maar nu wil ik mijn kites en board in een grote weekendtas proppen... Het board is 126 dus dat moet wel leukken... Alleen als je dan niets meld bij de bali, dan kunnen ze er toch ook geen toeslag voor regelen...!? De bag is ook van geen surf merk of iets, dus mij lijkt dat ze zo niet 1,2 3 kunnen zien dat er kitespullen inzitten... Het scheelt me namelijk 60 euro per enkele reis...

FeRNandeZ 25 January / 2006 / 20:36

Dat werkt, bij de bali mogen ze niet in je tas kijken, het is nl geen doane. Als die tas gewoon onder de 20kg is heb je geen probleem. Als ze vragen wat erin zit zeg nooit het woord "surf" of kite oid. Zeg gewoon golf spullen of kampeer uitrusting verzin maar iets, ik heb nog zo nooit ergens bij hoeven te betalen. 

Doe altijd mijn kleren in mijn handbagage en check alleen de kiteshit in.

En als je met een groep gaat is het misschien handig om niet als een grote club aso"s te gaan inchecken.

kantje board !

Kikine 25 January / 2006 / 22:07
Nou met Martinair naar Brasil wast dus idd niet slim om als groep te gaan..iedereen 80 euro dokken
My passion is in the air...

Flag 25 January / 2006 / 23:17
Ik ga naar hurghada... voor twee weken.. Heen vlieg ik met arke comfort class en terug met transavia... Nu mag ik met Arke 25 kilo bagage meenemen omdat ik comfortclass vlieg.. Alleen transafia had deze optie niet dus daar is mijn maximum gewicht 20 kilo... Dus kan niet meer als 20kilo meenemen,,

Kingkai 26 January / 2006 / 11:23

2 kites, een boardje en een boardshort weegt toch niet zoveel?

Kitesurfschool Freeriderz www.kitesurfles.net

Flag 26 January / 2006 / 11:27
Het gaat om 3 kites... een 9-12-16m en mijn board 2 barren en trapeze...

zoontje 26 January / 2006 / 11:38

transavia maakt nergens een prbleem van

dennis 29kg en 12 kg handbagage

roy 28kg  en 9kg handbagage

doen niet moeilijk en heb nog nooit wat hoeven betalen voor me bagage tis zelf 1 keer zover gekomen dat we de supervisor hebben gehaalt en dan net zo lang ouwehoeren en dan word de rij steets grooter en dat wijfie achter de balie krijgt het al warm. dan mag je meestal zo door en je hand bagage moet je nooit laten wegen. dus als je met meer bent ga apart inchecken en neemje hand bagage niet mee naar de desk als ze moeilijk doen over het gewicht van de bag zeg je gewoon kheb geen hand bagage ofzo en als ze vragen wat er in zit gewoon kleren zeggen en blijven lachen zonder rood te worden

no balls no glory

Kingkai 26 January / 2006 / 11:41

En als ze toch moeilijk gaan doen, moet je gewoon je piemel laten zien..

Kitesurfschool Freeriderz www.kitesurfles.net

zoontje 26 January / 2006 / 11:43
zwaffelen
no balls no glory

Flag 26 January / 2006 / 12:23
Dank je roy.....

EscalatE 26 January / 2006 / 13:04
die meetapparatuur in hurghada airport werkt voor geen meter en dat weten ze daar ook dus hielden ze (bij ons toch) er geen rekening mee

wazzaah 26 January / 2006 / 14:24
Gewoon je kleinste kite in je handbagage stoppen
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

Fokke 26 January / 2006 / 15:11
nog even en je krijgt deelbare boards, om ze makkelijk in je tas te doen
NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

kitefreak101 26 January / 2006 / 15:58
toen ik met transavia vloog naar spanje deden ze er niet echt moeilijk over moest het alleen bij een aparte balie afleveren en niet bij betalen
slingshot feul !!

Flag 26 January / 2006 / 16:37
Weet iemand eigenlijk met welke windrichting er een beetje gunstig is in hughada...!? Want op de voorspellingen zie ik voornameljik Noord staan... Ik verblijf in jasmin village..

vanbo 26 January / 2006 / 17:41

noord is side van links

wind komt daar bijna altijd uit die richting of soms een beetje aflandig

er zal wel ergens op het internet een plannetje beschikbaar zijn waar je in detail de kustlijn rond jasmin village kunt terug vinden

vanbo