Heb ook een relatie. Natuurlijk kan je meer kitesurfen als je geen vriendin hebt, daarom moet je leren je tijd te verdelen.
Belangrijk in een relatie is dat je vriendin ook haar eigen ding heeft en niet helemaal afhankelijk is van jou. Tsja het is geven en nemen in een relatie, maar ik heb dit gezeik niet met mij vriendin.
Ik zeg altijd "In een goede relatie gunt je vriendin je kitesurf plezier". Daarnaast zal ik als jongen ook piss off worden als mijn vriendin op vakantie de hele dag ligt te zonnen en niks anders wilt doen, snap je ;)
Je moet met elkaar kunnen leven en naast elkaar!!! Aan behang heb je niks.
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
waveman had een 4 sterren sessie in Ameland, Noordzee met maar liefst 14 - 20 knots op zijn North Vegas (2006)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Belangrijkste tip die ik kan geven: ga in elk geval niet zelf instructie geven aan haar. Tenzij je toch je relatie vlot wilt beeindigen. Dus als boven: geef lessen kado en complimenteer haar de lucht in. Als ze niet wil, heb je pech. Optie 2: is fotograferen een mogelijke hobby voor haar? Kan ze mooi van jou stunts foto"s maken. Optie 3: maak op vakantie afspraken: om en om een dag kiten of iets anders. Of zoek een plek waar het in de middag begint te waaien, hebben jullie de ochtend samen.
Hoe dan ook: niets forceren.
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Wees goddank blij dat ze kiten niet leuk vindt, kiten doe je met je maten.
Maar volgens mij maakt het weinig uit welke sport jij zou beoefenen, dat soort type vindt niks leuk wat jij doet, dus vraag ik mij af of er niet iets anders aan de hand is met jou relatie.
Als mijn vrouw mij verbiedt om te sporten kan ze aan het gas, ze zeikt toch ook niet als ik naar mijn werk ga.
Er is makkelijk achter te komen of ze een beetje mee wilt werken aan een goede relatie.
Stel haar een vakantie voor met een mooi groot wit strand, waar andere stelletjes zijn zodat je makkelijk contact maakt, of beter ga met een ander stel op vakantie.
Zorg dat er genoeg winkels zijn en goede restaurants, beloof haar dat je ook dagen samen dingen gaat doen, en iets langere pauzes neemt om bv haar rug in te smeren.
Als ze dan nog moeilijk doet weet jij dat de relatie dus niet goed is.
Zou ik er stevig over na denken of je je leven verder wilt delen met iemand die alles wat jij doet negatief benadert.
Een relatie is geven en nemen.
Ohw, en nog iets, ik heb al 3 x mijn koffers gepakt omdat ik ruzie om het kiten had.
Ben met al mijn kleren en kites naar mijn ouders gegaan.
De tyfus, kiten is mijn leven, laat ik door niemand afpakken.
Heb karakter en durf te kiezen.
Ben al 12 jaar getrouwd en heb kinderen....
Job had een 0 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 14 - 18 knots op zijn Best Waroo (2008)
Ben 20 jaar getrouwd, was destijds zwaar verslaafd aan: windsurfen, hondensport, muziek ( zelf spelen in bandjes enzo) Achteraf gezien eigenlijk nooit iets gevraagd: altijd gedaan. Sorry hoor: zo was ik, zo ben ik en zal ook wel zo blijven. M"n vrouw heeft er geen probleem mee. Als je je eigen ding niet kunt doen ben je aan het toneelspelen en dat gaat nooit lang goed. Oh ja: die mensen die zeiden dat ik het het verkeerd deed, een egotripper enz. was zijn zelf ondertussen allemaal gescheiden en met bakken ellende uitelkaar......
Ik weet niet hoe oud je vriendin is maar er waren vorig jaar van die speciale kitechickweekends ( als ik het mij goed herinner) Een leugentje om bestwil: Tjeetje heb ik zomaar een uitnodiging voor...gewonnen (ofzoiets)
ga met je maten naar brazilie
veel kiten en veel vrouwen
ik garandeer je dat je je vrouw niet zult missen
tip28:
Zorg dat je altijd met een dikke vette smile thuiskomt na t kiten.
Als ze van je houdt, is dat ook wat waard
High: "Wees goddank blij dat ze kiten niet leuk vindt, kiten doe je met je maten. "
Je hebt dus geen ervaring met kiten samen met je vrouw/vriendin, want volgens mij is mijn vriend super blij als het strax weer lente is en we kunnen weer saampies lekker achter elkaar aan zitten op het water !! En ik trouwens nog veel blijer...
Ennuh.. mijn vriend heeft mij zelf les gegeven en tÃs helemaal top gegaan zo. Hoewel je wel een beetje geduld moet hebben als lesgever vriend, want je kan nou eenmaal niet in een keer wegvaren. Ik heb er wel heel wat langer over gedaan. haha
Maar ik zou zeggen bied haar gewoon nog eens een lesje aan ofzo en als ze dan echt niet wil... dan is ze gewoon stinkend jaloers op jou dat jij lekker kan kiten en zij nog niet
Thamar had een 4 sterren sessie in Schellinkhout met maar liefst 15 - 22 knots op zijn Fluid Ego (2012)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Registreerde: 17 October 2005
Het seisoen gaat voor mij binnen kort weer beginnen.... Ik zit de dagen af te tellen (voor wat beter weer) en de zomer vakantie komt ook weer tersprake........ super toch.......................MAAR!!!!!!!!!!!!
De vrouw (in dit geval mijn vriendin) denk hier VEEL anders over!!!!!!!
Want als we op vakantie gaan gaat mijn kite-gear standaard mee om lekker te kunnen kiten.
Het probleem is echter als ik de hele dag op het water ben krijg ik een kwade blik van..........de vrouw omdat zij dat dan er alleen en verlaten bij zit......(je kent het wel)
Uiteraard is die kwade blik een lekkere kite-sessie wel waard.... maar naar een paar weken begint dat geweten (door mijn vermoeitheid) toch een beetje te knagen...!!!
Ik heb haar al eens meerdere malen gevraagt of het niets voor haar was... maar door mijn op dringerigheid ( enthousiastme wat door de vrouw niet wordt gezien) heeft ze er nu geen zin meer in (uiteraard is er nu sprake van een pinciepe kwestie) ook al is ze er wel nieuwsgierig naar!!!!!!
Zijn er meer mannen die met dit zelfde probleem zitten...... geef raad SNEL !!!
Het liefs zit ik samen met de vrouw op het water...... maar als dat niet meer kan!!!.........
P.S Ieder advies is van harte welkom.......(de vrouw aan de kant schuiven is in principe GEEN optie !!!!!..............denk ik.....................)