HELP..... Hoe help ik mijn vriendin aan het kiten..!!!!

Door: melvin Reacties: 43 Hits: 3503
Morres 14 March / 2006 / 13:12
dave

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Spelt 14 March / 2006 / 13:25

Hoe tof is het als vriendin het kiten ook helemaal te gek vind en zonder je hulp uit de voeten kan.... heeel tof.

Het heeft me van de zomer 1 week gekost op hindelopen en nu heb ik er 10x zoveel plezier van als moeite dat ik er ingestopt hebt. Je moet je ff een week volhouden, haar blijven motiveren zelfs al heb je al lang zin zelf te gaan kiten net doen alsof je nog veel liever haar ziet kiten en dan ben je er ook helemaal klaar mee, echt top.

Veel dudes zijn gewoon echte boeren, ik heb al zo vaak het verhaal gehoord van gasten die hun vriendin de versnelde cursus gaven waarbij ze binnen het eerste uur al zo hard gelanceerd werden dat ze gelijk nooit meer de behoefte hadden om het te wagen.

Als je het dus doet moet je echt over geduld van een monnik beschikken en de huid van een walvis. Maar dan krijg je er ook echt wat voor terug!

Naish Pro-Limit O"Neill

Claudia 14 March / 2006 / 13:40
Wat er ook gebeurt. Noooooooit zelf les geven!! Dat is funest voor je relatie! Maar goed, dat was ook niet echt je vraag he.

nick T 14 March / 2006 / 13:41

gewoon je vriendin inruilen voor een travasiet. Overdag gaat hij (zij) me kiten, en s"avonds is zij (hij) je vriendin.

Werkt prima.

BasKoole 14 March / 2006 / 13:49

Ik heb me vriendin zelf lesgegeven gaat heel erg goed!!! Gewoon rustig blijven en haar alle tijd geven...nog even en Jalou moet op gaan passen!!!

Airush

BasKoole had een 3 sterren sessie in Big Bay met maar liefst 24 - 28 knots op zijn Airush Razor (2011)

Spelt 14 March / 2006 / 15:00

hahaa idd, de mijne gaat straks ook aan het NK meedoen. En helemaal mee eens, je moet gewoon rustig blijven, maar weinig gasten die dat kunnen helaas voor de chicks.

Naish Pro-Limit O"Neill

High 14 March / 2006 / 15:22

Ik ken stelletjes die samen kiten, de extra zorgen die je er dan bij krijgt is klote.

Je bent toch dubbel gefocust als je wijfie kite.

Als het iets te hard waait, houdt ze hem of niet, is het dus te hard voor haar moet ze wachten dat jij klaar bent, dus kite je niet lekker.

Moet je weer downwind varen omdat ze de kite niet gestart krijgt.

Nee, laat die van mij maar lekker thuis in de keuken, er is genoeg te doen thuis, stoffen, dweilen, ramen lappen, voor de kinderen zorgen en als ik thuis kom van een dag beulen wil ik dat het vreten op tafel staat.

Begrijp me niet verkeerd, want chicks op het water is leuk, breekt de sleur lekker.

NAISH...what else..

Claudia 14 March / 2006 / 15:56
Nou, ook al blijf je rustig, lijkt me echt niet cool om elkaar les te geven. Net als je eigen kinderen lesgeven. Aan de ene kant heeft High gelijk en heb je wel extra zorgen en let je extra op......(ik word btw zelf van het water afgefloten, ben soms degene die  hem moet overhalen, dat het bijv. echt wel kan en veilig is) maar er zijn wel veel meer positieve punten dan negatieve. Samen op kitevakantie, sex tijdens het wachten op wind en geen gezeik over natte wetsuits in de badkamer of waar dan ook en een goed gevulde picknickmand tussen je kites op het strand is denk ik toch wel wat extra aandacht waard. Dan zorg je maar dat je wat meer upwind blijft en laat je haar een opvallend lycraatje aantrekken. Heb je alles in je ooghoeken in de gaten! Af en toe roep je, gaat goed schatje en hopsakeej klaar is Kees. (tenzij ze terug schreeuwt dat het gvd helemaal niet goed gaat, zie je dat dan niet)

Thamar 14 March / 2006 / 16:04

Als het iets te hard waait ga ik het water niet eens op... offuh ben ik nou een mietje?  

Geloof best dat je wat meer op vriendin gaat letten als je samen kite en ze begint pas, maar als je een jaartje verder bent toch nie meer?

Thamar had een 4 sterren sessie in Schellinkhout met maar liefst 15 - 22 knots op zijn Fluid Ego (2012)

dom 14 March / 2006 / 16:09

claudia   sex tijdens het wachten op wind, damnd nu wist ik weer waarom mijn vriendin ging kiten dit voorjaar  

maareh melvin, neem haar een keertje op een mooie zonnige/winderige dag mee naar het strand ga dan samen met haar kijken naar het kiten dus niet met je eigen ass t water op. Vertel haar een paar mooie verhalen over hoe mooi de wereld er van boven uit ziet. (MAAAAAAAR niet teveel) en laat daarna haar vragen stellen etc.. zo ontwikkeld ze hopelijk wat interresse voor deze TE vette sport. Indien niet neem je er weer mee op een zonnige dag en verras je haar met een kitecursus, HUPPATEE PAK AAN en kiten maar. Ik voel me verplicht om je evt uit de brand te helpen door een gratis les te verzorgen. FUCK gast wat een dilemma man. BTW wat ook heel belangrijk is is belangstelling tonen voor haar passies, ik heb een hockeychick dus ga af en toe es een wedstrijdje af en een biertje doen daarna. (best wel gezellig eigenlijk) de meer interresse je in haar toont de meer je terug krijgt dat is gegarandeerd. en anders streng op rantsoen, alleen maar sex willen hebben als zij ongesteld is en op zn minst een extra vakantie boeken met vrienden naar het zonnige brasil. STERKTE KEREL

F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

gaykiter 14 March / 2006 / 16:20

Joehoe Claudia,

Meid.... met belangstelling heb ik het stukje gelezen over je vriend.

Ik heb dat ook vaak dat ze me moeten overhalen om op het water te gaan.  Ik kan wel goed tegen de kou.  Maar soms moeten de meiden me overhalen dat het toch echt wel veilig is.

Doe "m de groetjes van me .... enne ik begrijp hem hoor  !!!

Groetjes,

GK

joooeeeehoooeeee allemaal saampjes

lisa 14 March / 2006 / 17:51
haah dow ben je weer chicks aan het verzamelen voor je kite clubje :P

dom 14 March / 2006 / 21:17
hehe, nee hoor;) ik vind mijn eerder gegeven adviezen nou eenmaal wijselijk en meer dan doordacht. Ik klink verdomme bijna als een relatiedeskundige

dom 14 March / 2006 / 21:45
joow wacht ff, jullie zijn zowieso al een relatiedrama, das te moeilijk daar vraag ik geld voor.

Imke 14 March / 2006 / 21:50

relatiedrama? hebben wij een probleem dan

geef je vriendin eerst idd een lesje kado, gaat t goed dan help je haar daarna een paar keer.

maar blijf wel een beetje lief, dan krijg je er vast iets voor terug

en wil ze echt niet leren kiten dan moet je iets zoeken wat ze ook op vakantie kan doen. (als je verder wilt met je relatie)

FrEeZe 14 March / 2006 / 23:41
  hehe heb nog mooie beelden van El Gouna van het relatierdama-stelletje...clown

was op 100 meter afstand maar kon jullie toch verstaan ;)

TheGoose 14 March / 2006 / 23:42
Stich (Papa)  had mij nog om hulp gevraagd maar ik dacht van dit relatiedrama valt niet meer te redden :) (grapje Stich) ;)

[Da Hills Kiteboarding ]

alex 15 March / 2006 / 13:08

Hanglos @ Relatiebemiddelaar

nee maar, heb mijn vriendin aan windsurfspullen geholpen. is wat makkelijker met die grote planken en 2e hands stukken groedkoper! ga ook deze zomer richting spanje met alle zooi erbij..

Emiel 15 March / 2006 / 13:12
egypte was geniaal! stich die imke lesgeeft
Topsup.nl - Topsloep.nl