johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Ik heb een keer in de buurt van Pula geprobeerd, lekker vage wind en bijna geen fatsoenlijke startmogelijkheden. Veel rotsen en nagenoeg geen rustige stranden. Maar meldt het vooral als je bij Porec wel goed terecht kan! Kroatie is een prima vakantieland waar je goed en goedkoop kan eten en de zee erg mooi is.
Kijk maar uit voor de Bora Bora, een soort warme passaatwind die effe lekker oploopt naar windje8.
k ben dit jaar nog naar kroatie geweest en die bora wind is zeer kut
want k zat lekker met me 9m op het water steek die wind ineens op en dan vlieg je alle kante op
ik zou zegge laat je spulle thuis het is de moeite nie waard
kroatie is goed mooi land heb er 4 jaar gezeild, porec heel erg toeristies veel nederlands veel dames ook.
De kite mogelijk heden zijn beperkt er zijn geen stranden behalve prive stranden van hotels etc. opgespoten zand dus kite oplaten word moeilijk de wind tsja verschild heel erg je hebt dagen dat er niks is en dagen van dikke 8 maar niet te kiten vanwege de enorme golven. wel heel gaaf om te zeilen.
Er is wel een spot waar heel veel wind smurfers komen ligt tussen 2 eilanden in en erg hard als het waaid door trechter idee van de eilanden. zelf niet gevaren daar
sávond kan het enorm spoken wolkbreuken niet normaal alsof je emmer leeg gooit wel gaaf.
nog meer info nodig hoor t wel
He arnoud zou je me mischien ff kunnen mailen met wat onfo enzo en misschien een paar foto's
klinkt al iets minder beroerd!!!
ThaNanas-4-Life@hotmail.com
ik heb gekite in kroatie bij porec niet aan te raden heel vlagerige wind en veel rotsten
eigelijk heb je geen mogelijk heid om je kite te starten
wat mij daar gebeurt is
kite stuk door rotsen
in het riet beland door te vlagerige wind
ja kan wel
welke kleur had dat matrasje? ik heb een blauw,wit,gele.
Registreerde: 23 May 2006
ik vroeg me af of er in Kroatië in de buurt van Porec goeie kiteplekken zijn?
Mn ouders willen daar namelijk op zomervakantie en ik zie het echt niet zitten.
alvast bedankt!
Hannah