Kiteplekken Kroatië

Door: ThaNanas Reacties: 17 Hits: 4185
ThaNanas 12 November / 2006 / 15:35

ik vroeg me af of er in Kroatië in de buurt van Porec goeie kiteplekken zijn?

Mn ouders willen daar namelijk op zomervakantie en ik zie het echt niet zitten.

alvast bedankt!

Hannah

Keep rolling..I mean going..I mean ..well you know what I mean

johndoe 12 November / 2006 / 16:01
kroatie wtf?   das geen land jo ! ...  ga naar cumbuco ofzo of tarifa ( goedkoper reisticket & mooie chickies ) 

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

ThaNanas 12 November / 2006 / 16:17
ja vertel dat mn ouders maar

johndoe 12 November / 2006 / 16:20
het oog wil ook wat   ,  njah , kroatie heb ik geen ervaring mee... cumbuco wel die topperdertop 

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

deltomaso 12 November / 2006 / 16:23

Ik heb een keer in de buurt van Pula geprobeerd, lekker vage wind en bijna geen fatsoenlijke startmogelijkheden. Veel rotsen en nagenoeg geen rustige stranden. Maar meldt het vooral als je bij Porec wel goed terecht kan! Kroatie is een prima vakantieland waar je goed en goedkoop kan eten en de zee erg mooi is.

Kijk maar uit voor de Bora Bora, een soort warme passaatwind die effe lekker oploopt naar windje8.

ThaNanas 12 November / 2006 / 16:42

ik heb wel wat gevonden iets genaamd Zlatni Rat en ze zeggen dat daar les gegeven wordt in kiten en dergelijken. op de foto's iet het er best wel redelijk uit maar ik heb geen id of dat dichtbij is
http://www.zutimacak.hr/kite/main.htm
dat is die site daarvan.

johndoe 12 November / 2006 / 16:44
maar er zijn geen mooie dames daar? 

louisz 12 November / 2006 / 16:48
caio -> sekstoerisme

ThaNanas 12 November / 2006 / 16:48
nee, sorry ciao ik denk het niet. het is daar echt een uithoek.

gjxl 12 November / 2006 / 16:50
Kijk eens op kitebeaches.com, heel veel info over spots in Kroatie. 

northboarder 12 November / 2006 / 18:11

k ben dit jaar nog naar kroatie geweest en die bora wind is zeer kut        

want k zat lekker met me 9m op het water steek die wind ineens op en dan vlieg je alle kante op

ik zou zegge laat je spulle thuis het is de moeite nie waard

Tr_Xx

johndoe 12 November / 2006 / 21:38

kroatie is goed mooi land heb er 4 jaar gezeild, porec heel erg toeristies veel nederlands veel dames ook.

De kite mogelijk heden zijn beperkt er zijn geen stranden behalve prive stranden van hotels etc. opgespoten zand dus kite oplaten word moeilijk de wind tsja verschild heel erg je hebt dagen dat er niks is en dagen van dikke 8 maar niet te kiten vanwege de enorme golven. wel heel gaaf om te zeilen.

Er is wel een spot waar heel veel wind smurfers komen ligt tussen 2 eilanden in en erg hard als het waaid door trechter idee van de eilanden. zelf niet gevaren daar

sávond kan het enorm spoken wolkbreuken niet normaal alsof je emmer leeg gooit wel gaaf.

nog meer info nodig hoor t wel  

ThaNanas 13 November / 2006 / 15:43

He arnoud zou je me mischien ff kunnen mailen met wat onfo enzo en misschien een paar foto's

klinkt al iets minder beroerd!!!

ThaNanas-4-Life@hotmail.com

northboarder 13 November / 2006 / 19:21
eej Arnoud is dat toevallig bij dat plaatsje bol ???
Tr_Xx

wavemaster 13 November / 2006 / 20:12

ik heb gekite in kroatie bij porec niet aan te raden heel vlagerige wind en veel rotsten

eigelijk heb je geen mogelijk heid om je kite te starten

wat mij daar gebeurt is

kite stuk door rotsen

in het riet beland door te vlagerige wind

johndoe 13 November / 2006 / 20:51
He thananas.. nu kroatie? Vorige keer zoutelande... Toen heb ik je trouwens niet meer gezien? Of stond jij toen met een matras-kiteje op het strand tevliegeren?

ThaNanas 14 November / 2006 / 15:14

ja kan wel

welke kleur had dat matrasje? ik heb  een blauw,wit,gele.

Stevie 14 November / 2006 / 15:22
Planetextreme.eu - kitesurf winkel in Antwerpen