betalen in Noordwijk

Door: nlkiter Reacties: 55 Hits: 4888
Denis 27 June / 2007 / 09:36
Hoeft niet Dave, ik heb mijn laatste bijdrage in deze discussie wel geleverd. Het volgende topic waarin gezeken wordt over de situatie delete ik gewoon 
Kiten is harde plasser !

Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)

Harm_Noordwijk 27 June / 2007 / 19:00
  En vanwege een paar ongelukkige voorvallen en een hoop gezeur de afgelopen noordenwindweek ziet het er naar uit dat het daglidmaatschap voor kiters helemaal afgeschaft wordt. Maar dat heeft natuurlijk alleen maar zin als de KSN-kiters hun lycra aan hebben en geen domme dingen doen. Helaas-pindakaas, je kunt altijd nog terecht bij Langevelderslag.
bron: zie de site www.ksnoordwijk.nl

Zo even voor de duidelijkheid. Er kan niet meer gekite worden bij de KSN. Daglidmaatschap zit er niet meer in...hoeven jullie ook niet meer te betalen. Je kan natuurlijk wel volwaardig lid worden voor een jaar, mits je kan kiten.
Ik ben niet goed! Ik ben gewoon arrogant!

Maartenp 28 June / 2007 / 12:17

Denis is niet helemaal lekker bij zijn paasei, kan je over water heenlopen ofzo?? Die attitude heb je wel in ieder geval......

Idd mijn naamsgenoot heeft gelijk, doe eens lekker normaal.......

QATAR IS DE BOMB OUWE!!

-DAVE- 28 June / 2007 / 12:33

@Maartenp,  Reageer jij nou altijd alleen maar op hanglos  om mensen af te blaffen?

Post nou eens een keer iets inhoudelijks of zinnigs ipv. respectloos schelden en tieren op de persoon af.

Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

flAsHboARdER 28 June / 2007 / 14:39
slotje??? want het gaat niet de goede kant op hier...
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results. "Albert Ei

nlkiter 28 June / 2007 / 14:44

@Flash, het is mijn topic en ik ga al eerder aan deze discussie te voorkomen.

Slotje is wat mij betreft op zijn plek