ja, daar is het 2u vroeger hoog water dan in oostende. met hoog water is het gevaarlijk!!
grts Ian
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
ik vind wissant persoonlijk, niet tof om te varen als het aflanding staat, het is daar enorm vlagerig, wimmereux is de wind meer constant... ik ga altijd naar daar.. its up to you, cheers
en let op, in wissant word er vaak ingebroken in auto's!
Ian
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
ni positief? buiten de soms rotte vlagerige wind is het een superspot, golven, vlak, al wat je wil!
voor inbraak moet je gewoon overal oppassen...
Stefano, met hoog water gevaarlijk? waarom? Blijf ter hoogte van de duinen en je zit goed... Kan je met hoog en laag varen.. gewoon niet naar de dijk gaan...
btw, als de wind zuid is, ga dan idd naar wimereux want dan is de wind in wissant kut aflandig en vlagerig! Er wordt trouwens ook regen voorspeld voor zaterdag... Hopelijk voor jou blijft het uit! Veel plezier daar!!
Juist Lansing is top daar
Zuid is Wimereuxe
ZuidWest is Wissant
ik zou stoppen bij borsele
dan wel geen golven,maar in ieder geval zeker goed met zuid en warm water
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Kijk eens ff naar google reclame hier onder
Misschien kom je daar verder mee.
Registreerde: 05 March 2007
alles staat klaar om morgenvroeg te vertrekken naar noord frankrijk !
de wind zit morgen pal zuid ! waar moeten we dan gaan ?? wissant of wimereux ? en in 1 van de 2 moest je ook rekening houden met de getijden hé dacht ik !?
bedankt !