Leuk voor je, nu nog stoppen met schreeuwen.
...
Overigens is de drukte nogal relatief: op 250 meter kan je al weer in alle rust kiten.
Oele,
Cumbuco, het benidorm van Brazilie vind ik wel wat overdreven! Klopt wat je zegt dat het drukker is, maar zoals al eerder vermeld, dit komt omdat iedereen naar dezelfde laguna gaat en iedereen voor het centrum gaat kiten! Bijv. bij mij voor de deur is echt niemand! en dit is ongeveer 500 meter upwind! Ook downwind op hoogte van windtown is het opzeker niet druk!
Daar komt nog eens bij dat Cumbuco ook als eerste is ontdekt, logisch dat het dan drukker is! Ook dit heeft zijn positieve kanten, want nu heb je wel overal wifi internet, een pin, fatsoenlijke bars en perfecte restaurants! Er is gewoon meer infrastructuur!
Heb je aandelen in kitesurfquesthouse?? Waarschijnlijk eigenaar... geloof niet dat je op deze manier echt veel klanten zult trekken..
Gr Jeroen dv
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
vroef had een 0 sterren sessie in Muiderberg met maar liefst 12 - 16 knots op zijn Naish Torch (2013)
wij zijn net in cumbuco geweest , uitgaan??? waar er is amper iets te beleven
als je een feestbeest bent kom je er echt niet aan je trekken hoor! ?
gelukkig gingen we wel voor te kiten en niet voor te feesten, maar met de kilometers strand die je er hebt heb je echt geen probleem om een plekje te vinden...
misschien is het er in het najaar wat drukker maar volgens mij is Oele nog nooit in Cumbuco geweest en nog minder in Benidorm...
Hey mannen, zou het niet gezelliger zijn gewoon een kleine rondreis te maken i.p.v. op een spot te blijven kiten. Brazilë heeft zeer lange en heerlijke stranden... waarom dan op één en dezelfde plaats blijven als je met zekerheid vele betere plaatsen zal ontdekken samen met een beetje authentische braziliaanse cultuur...??? waarom zover reizen om uiteindelijk toch maar op een klein lagune te gaan kiten???
Weliswaar zijn mensen die naar benidorm gaan niet zo gewend aan avontuur...
... spijtig....
Nico - Tremembe kite mansion
Wat een idioot .. is me da zeg
Ga effe cumbuco slechtmaken en je bent er nog nooit geweest
Zou toch maar eens even over je marketing strategie denken als ik jouw was
Je maakt je zodanig belachelijk jong je hebt er gewoon geen idee van .
Het beste nog met je MARKETING-STUNT
En nog meer met de WIND ...
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Toch wel hoor!!
Laranja en beachbreak...
Je kan ook rechtstreeks bij TACV boeken. Is vaak goedkoper en je mag veel meer bagage meenemen. Het is dezelfde vlucht als Flybrasil met tussenstop op Sal. Het telefoonnummer is 010-4115411.
CapeVerde Holidays in Amsterdam heeft af en toe ook goede aanbiedingen. Telefoonnummer is 020-6000046.
Registreerde: 02 September 2008
Check deze site voor de nieuwe kite hotspot in Brazilie. www.kitesurfguesthouse.com
See you there, Oele