sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)
Registreerde: 16 July 2010
mijn eerste beginners ervaring zaterdag ochtend om 10uur op het strand
lucht op het strand donkergrijs in de bocht links op het strand al 2 kiters bezig op zee
2 kiters kwamen aanlopen gingen de boel optuigen bij de pier voor de rest weinig mensen
toen nog een regen bui op me kop gekregen daarna weggegaan
thuis gekomen zag het lichter worden zonnetje kwambaal baal ik terug gereden eerst langs wijk aan zee
dacht heb ik dat ook gelijk gezien hier erg druk ik zwaar jaloers wil ook graag
terug naar ijmuiden hier nu ook stuk drukker ff met me tas op het strand gestaan maar geen aanspraak
daarom deze vraag met wat voor kites vliegen jullie
ik ben namelijk niet het type dat zomaar op iemand afloopt en zegt
het zal de beginners angst wel zijn
heb deze week avonddienst dus kan de hele week tot 13:00 maar zoals ik het zie geen wind
ik hou het forum in de gaten
laterrrr