IJmuiden Vandaag?????

Door: Woodmaster Reacties: 1853 Hits: 219309
henk73 20 July / 2010 / 08:40
mannen sorry voor de late reactie maar kwam niet meer op het forum
mijn eerste beginners ervaring zaterdag ochtend om 10uur op het strand
lucht op het strand donkergrijs in de bocht links op het strand al 2 kiters bezig op zee
2 kiters kwamen aanlopen gingen de boel optuigen bij de pier voor de rest weinig mensen
toen nog een regen bui op me kop gekregen daarna weggegaan
thuis gekomen zag het lichter worden zonnetje kwambaal baal ik terug gereden eerst langs wijk aan zee
dacht heb ik dat ook gelijk gezien hier erg druk ik zwaar jaloers wil ook graag
terug naar ijmuiden hier nu ook stuk drukker ff met me tas op het strand gestaan maar geen aanspraak
daarom deze vraag met wat voor kites vliegen jullie
ik ben namelijk niet het type dat zomaar op iemand afloopt en zegt
het zal de beginners angst wel zijn
heb deze week avonddienst dus kan de hele week tot 13:00 maar zoals ik het zie geen wind
ik hou het forum in de gaten
laterrrr

sjoerdsantema 20 July / 2010 / 10:07
Quote: henk73 - 20 juli, 2010 (09:40)
mannen sorry voor de late reactie maar kwam niet meer op het forum mijn eerste beginners ervaring zaterdag ochtend om 10uur op het strand lucht op het strand donkergrijs in de bocht links op het strand al 2 kiters bezig op zee2 kiters kwamen aanlopen gingen de boel optuigen bij de pier voor de rest weinig mensentoen nog een regen bui op me kop gekregen daarna weggegaanthuis gekomen zag het lichter worden zonnetje kwambaal baal ik terug gereden eerst langs wijk aan zeedacht heb ik dat ook gelijk gezien hier erg druk ik zwaar jaloers wil ook graag terug naar ijmuiden hier nu ook stuk drukker ff met me tas op het strand gestaan maar geen aanspraakdaarom deze vraag met wat voor kites vliegen jullieik ben namelijk niet het type dat zomaar op iemand afloopt en zegthet zal de beginners angst wel zijnheb deze week avonddienst dus kan de hele week tot 13:00 maar zoals ik het zie geen windik hou het forum in de gatenlaterrrr

Als je iemand met een Blade kite ziet varen is het een grote kans dat ik het ben. Vaar meestal met rode kites.

#gobigorganaarjemoeder

sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)

Woodmaster 20 July / 2010 / 10:44
Quote: henk73 - 20 juli, 2010 (10:40)
mannen sorry voor de late reactie maar kwam niet meer op het forum mijn eerste beginners ervaring zaterdag ochtend om 10uur op het strand lucht op het strand donkergrijs in de bocht links op het strand al 2 kiters bezig op zee2 kiters kwamen aanlopen gingen de boel optuigen bij de pier voor de rest weinig mensentoen nog een regen bui op me kop gekregen daarna weggegaanthuis gekomen zag het lichter worden zonnetje kwambaal baal ik terug gereden eerst langs wijk aan zeedacht heb ik dat ook gelijk gezien hier erg druk ik zwaar jaloers wil ook graag terug naar ijmuiden hier nu ook stuk drukker ff met me tas op het strand gestaan maar geen aanspraakdaarom deze vraag met wat voor kites vliegen jullieik ben namelijk niet het type dat zomaar op iemand afloopt en zegthet zal de beginners angst wel zijnheb deze week avonddienst dus kan de hele week tot 13:00 maar zoals ik het zie geen windik hou het forum in de gatenlaterrrr

Kees en z'n maat waren bij de pier en ik bij de groene paal.
Was jij die kale gast die stond te kijken thv het speel/klimrek voor kids?
Ik had die dag een donkerblauwe Paars/zwarte Fuel!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

Woodmaster 20 July / 2010 / 10:45
Van wie was die kite die zaterdag op het dak van Zilt vloog?

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

sjoerdsantema 20 July / 2010 / 10:50
Quote: Woodmaster - 20 juli, 2010 (11:45)
Van wie was die kite die zaterdag op het dak van Zilt vloog?

Wow dat is ook lekker ver op het strand. Waarom zou iemand zo dichtbij Zilt willen komen met zijn kite?
#gobigorganaarjemoeder

sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)

Woodmaster 20 July / 2010 / 11:20
Quote: sjoerdsantema - 20 juli, 2010 (12:50)
Quote: Woodmaster - 20 juli, 2010 (11:45)Van wie was die kite die zaterdag op het dak van Zilt vloog?Wow dat is ook lekker ver op het strand. Waarom zou iemand zo dichtbij Zilt willen komen met zijn kite?

Euhm was iemand die zijn kite verloor op het strand en gelukkig dat deze onbemand op het dak van Zilt lande ipv..................
Kite was niet goed vastgehouden of de safety was getrokken!

henk73 20 July / 2010 / 11:40
nee woodmaster ben niet kaal en stond gewoon op het strand
maar ik hou het forum in de gaten en probeer de kites te onthouden
nu maar hopen op wind

Djee 20 July / 2010 / 13:07
@ Henk: we/ze bijten niet hoor , gewoon ff een babbeltje aanknopen met de mensen. Hier een paar openingszinnen voor je:
* Wat waait het lekker he!
*Wat ga jij opzetten? ik heb een ...kite...m2 is dit te doen voor een beginner.
*Zou je zo ff willen helpen met de kite launchen. Ik heb nog niet zo veel ervaring hoor.
*Wat een k*t weer vandaag he
*etc etc etc

Maar ik vaar met zwarte bandits en heb een zwart met rood wetsuit als dat je iets minder bang maakt om me aan te spreken
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Woodmaster 20 July / 2010 / 13:36
Hoezo Cliché Djee!

TMK 20 July / 2010 / 16:50
Henk, ik denk dat jij en Woody beste vrienden kunnen worden!
Kiteboarding gets me high, in the sky!!!

TMK 20 July / 2010 / 16:56
knip

Jero85 20 July / 2010 / 22:07
Wil morgen wel eens proberen in ijmuiden, nog nooit geweest maar met windguru bft 3 met westenwind. Ik ben er eind de ochtend. Wel een echte beginner met voor het eerst me eigen kite oplaten. Een gele RPM 12.

Misschien tot morgen.

Woodmaster 20 July / 2010 / 22:34
Quote: Jero85 - 21 juli, 2010 (00:07)
Wil morgen wel eens proberen in ijmuiden, nog nooit geweest maar met windguru bft 3 met westenwind. Ik ben er eind de ochtend. Wel een echte beginner met voor het eerst me eigen kite oplaten. Een gele RPM 12.Misschien tot morgen.

Succes!!!
Doe je iedereen de groeten!

TMK 22 July / 2010 / 00:59
En was er iemand om de groeten te doen?

Woodmaster 22 July / 2010 / 01:23
Ja hoor! Het waait 9.7-12.4 ms!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TMK 22 July / 2010 / 02:26

Inderdaad tijd voor dikke spotlights om te kunnen nightkiten

Woodmaster 22 July / 2010 / 03:19
Nou geloof het of niet maar nu is het 10-12.3 m/s!!!!
Als dit over een uur nog zo rond deze waarden is snel naar huis mn spullen pakken en er een ochtend sessie uitgooien

TMK 22 July / 2010 / 04:35

Same here!

johndoe 23 July / 2010 / 05:23
Hoop dat het wat aantrekt nog voor morgen, dan ga ik kiten bij strand Horst :)

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

HJ11 23 July / 2010 / 06:03
Vanaf 16.00 uur gaat die aantrekken... Dan is die waarschijnlijk lekker voor Muiderberg en Horst

HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)

vincentboor 23 July / 2010 / 07:11
vanaf 16.00 aantrekken?? waar staat dat? Op windguru geven ze niks.

Zou wel lekker zijn ja, ff knallen op muiderberg

Woodmaster 23 July / 2010 / 09:24
Geruild met collega!!! Vandaag middag morgen vrij!
Dus als het gaat waaien komt het spreekwoord weer tot z'n recht.....
Van ruilen komt huilen

vincentboor 23 July / 2010 / 11:53
waar staat dat het zaterdag dan gaat waaien om 16.00?? muiderberg geeft niks aan

vincentboor 23 July / 2010 / 18:28

hier staat nu 18 knopen

TMK 24 July / 2010 / 01:25
Maandag gaat het in de avond lekker waaien!
En 3x raden wie er die dag om 16 uur mag beginnen met werken