Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
kitefreak112 had een 4 sterren sessie in Enkhuizen met maar liefst 20 - 28 knots op zijn Gaastra Max (2008)
Devinsol had een 5 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 33 - 39 knots op zijn SlingShot Octane (2010)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
NvO had een 4 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 20 - 32 knots op zijn Liquid-Force HiFi Competition (2011)
Registreerde: 13 December 2007
Het begint hier gelukkig weer aangenamer te worden om te kiten, maar toch ben ik plannen aan het maken om in de zomer ook ergens anders in europa te gaan kiten.
Ik ga samen met 2 vrienden met de auto op pad in de 2 middelste weken van augustus. We zijn op zoek naar een spot in Europa met grote windzekerheid.
Het eerste waar wij aan dachten was Tarifa. Maar ik kan niet zo snel vinden hoe de windzekerheid daar is in augustus. Ik heb de spotinfo op hanglos uiteraard gelezen, maar daar word ik niet veel wijzer van. Kan ik er vanuit gaan dat in die weken de Poniente-wind waait of waait die in juli alleen?
Mijn vragen zijn dan ook:
- Tarifa in augustus, grote windzekerheid of niet?
- Eventuele andere tips voor spots in Europa buiten Nederland met grote windzekerheid en een lekkere temperatuur?
- Ik ben enkel in het bezit van een 9m Bandit Dos, is dat genoeg voor in tarifa? Of staan daar juist vaak meer dan 25 knopen? of juist vaak veel minder?
Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt voor de tips!
Grtz,
Bram