Onderzoek Kitesurfen op de ABC-eilanden en de SSS-eilanden

Door: DeesOnderzoek Reacties: 7 Hits: 2096
DeesOnderzoek 15 October / 2010 / 08:27

Hallo allemaal,

Op dit moment voor ik een onderzoek uit voor mijn stagebedrijf. Het onderzoek richt zich op in hoeverre er vraag is naar surfvakanties naar Aruba, Bonaire en Curaçao (de ABC-eilanden)en naar St. Maarten, Saba en St. Eustatius (de SSS-eilanden). Ik voer dit onderzoek uit in opdracht van mijn stagebedrijf Bonaire & Caribbean Fun Travel. Deze stage is onderdeel van mijn studie Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs aan de Hogeschool InHolland te Diemen.

Voor het verloop van mijn onderzoek is het belangrijk te weten hoeveel behoefte er is naar wind- en kitesurfvakanties en op welke manieren potentiële klanten informatie zoeken en eventueel boeken. Het onderzoek neemt niet meer dan 10 minuten van uw tijd in beslag.

De enquête is geheel anoniem en met uw ingevulde gegevens wordt vertrouwelijk omgegaan.

De resultaten worden gebruikt om de hoeveelheid vraag naar wind- en kitesurfvakanties vast te stellen en te bepalen waar de klant informatie vandaan haalt over de reis en via welk kanaal het liefst geboekt wordt.

De enquête is in te vullen via http://www.thesistools.com/web/?id=155362.

Mocht u vragen hebben over deze enquête kunt u contact opnemen met mij, Daisy Roest, via daisy@bonairefuntravel.nl.

Bedankt voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

Daisy Roest

dr511 15 October / 2010 / 08:39
doe je niet handig
ik zou tegen het bedrijf zeggen dat je veld onderzoek moet doen

Ziki Ondergoed, schultenbrau

Djee 15 October / 2010 / 08:39
Whoehoe weer een nieuwe enquete

Ingevuld:

*Wat zou u maximaal willen uitgeven per persoon aan een surfvakantie naar de ABC- of SSS eilanden?

Eh voor hoelang?

*Vraag 8 anders namelijk

En dan niets kunnen invullen.
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

DeesOnderzoek 15 October / 2010 / 08:50

Bedankt voor deze tips en het invullen, heb het direct aangepast!

Woodmaster 15 October / 2010 / 09:39
En de winnaar krijgt 2 tickets Caribean?
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

Morres 16 October / 2010 / 14:27
Quote: DeesOnderzoek - 15 oktober, 2010 (10:27)
in hoeverre er vraag is naar surfvakanties naar Aruba, Bonaire en Curaçao

Does the pope shit in the woods?

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

dr511 17 October / 2010 / 12:17

te druk met wied roken
Ziki Ondergoed, schultenbrau

Mauwi 17 October / 2010 / 14:02
Schrap Saba maar van de kaart als het gaat om kitesurf vakanties. Het strandje dat ze daar hebben komt eens per jaar te voorschijn (wanneer het water lager staat ofzo) dan gaat heel het eiland massaal naar het strand (1500 inwoners) dat ter groote van ongeveer het strandje van Muiderberg is!
Succes met je onderzoek